Ik zou graag in (midden/eind) juli een fotomeeting houden met een max van 4 paarden rond het gouden uur. Juli is al snel, dus als het niet lukt is er altijd nog een mogelijkheid in augustus

Er kunnen denk ik op z'n max een fotograaf of 8 mee. Dan houdt je de groepjes rond de modellen beperkt, dat werkt ook prettiger, gezien er toch een lichte tijdsdruk is.
Dit keer wel met een thema, namelijk bohemian- en/of westernstijl. Vind ik persoonlijk erg goed bij de sfeer passen en mijn laatste meetings waren voornamelijk gericht op normale (dressuurmatige) outfits, dus dit is weer eens wat anders

Opzet is eigenlijk weer een beetje gelijk aan eerder:
Modellen:
Graag aanmelden in het topic.
Modellen worden gekozen te stemmen door de fotografen.
Graag dit lijstje invullen in een eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam:
- Naam paard:
- Ras:
- Niveau/bijzonderheden
- Hoofd en standfoto, evt. rijfoto
- Outfit (eventueel met voorbeeldfoto's) van/voor jullie beiden:
En dit lijstje quoten:
Citaat:Modellen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Fotografen:
Graag aanmelden in het topic. Selectie op basis van aanmelding en beschikbaarheid. Voorkeur gaat wel uit naar enkele ervaren fotografen, dus de selectie kan iets schuiven ten opzichte van de aanmeldingsvolgorde.
Foto's worden geleverd op klein formaat met logo. Aantal afhankelijk van de fotograaf. Mocht men het prettig vinden kunnen we een minimale en een maximale hoeveelheid onderling vaststellen. Nabestellen volgens tarieven van de fotograaf zelf.
Zullen we een termijn van 4 weken aanhouden voor het leveren van de foto's? Mocht het onverwachts lager duren, is het ook geen ramp, als je het even meldt.
Graag dit lijstje invullen in eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam & fotografienaam:
- Site/portfolio:
En dit lijstje quoten:
Citaat:Fotografen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Belangrijk: de paarden kunnen niet in een paddock of aan de longe in dit gebied. Echter is er een zandpad, dus rechtuit aan een lijntje kan geen kwaad. Ik zal erop letten dat het niet verzand in toch stiekem rondjes aan de longe lopen

Het is een vrij druk gebied met ruiters, wandelaars en honden. Geef aan als je paard (of jij) bang is voor honden, dan kunnen we daar extra rekening mee houden.
Voor de paardeneigenaren: niets moet, alles mag. Maar zorg ervoor dat jij (als je op de foto wilt) en het paard er representatief uit zien voor de shoot. Misschien overbodig om te noemen, maar goed

Voor de fotografen: Ik vind het ook belangrijk dat jullie een fijne dag hebben en zal mijn best doen om een goed schema te maken en bij te houden. Geef het aan als er wat is of als je graag wat meer tijd wilt nemen op een andere plaats.
Parkeren kan op verschillende locaties en het OV stopt bij de ingang van het bos.
Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag!
Als laatste houd ik het 'recht' de meeting af te blazen bij (te) slecht weer. Ik begrijp dat dit altijd voor teleurstellingen zal zorgen, maar je weet het nooit met het hollandse weer, dus ik wil jullie vast waarschuwen

Misschien ben ik nog iets vergeten, maar dat kunnen we altijd nog aanvullen. Input is altijd welkom

Voor het idee, dit zijn de foto's die ik toen heb gemaakt (FB kwaliteit, excuus..). Dit moet toch vast nog eens beter kunnen?

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10307175_250536928472027_7864315555254259571_n.jpg?oh=11be0de69af701379d7375f0aa511e84&oe=560691A4
En inspiratie:
https://www.google.nl/search?q=bohemian ... CAYQ_AUoAQ