En daarbij dit topic omdat het voor mij iniedergeval allemaal redelijk chaotisch werd.
De bedoeling is dus nog niet daadwerkelijk een kalender maken, maar een meeting met thema die eventueel kan dienen als een Pilot, en waar na evaluatie van de meeting eventueel nog gedacht kan worden aan iets voor een kalender met de seizoenen rond, dus nog andere settings op andere plekken in het land.
Allereest de locatie: Dit wordt de Utrechtse Heuvelrug, redelijk zuidelijk dus omgeving Elst, Rhenen, Veenendaal. Ik ga hier van te voren nog langs om alles uit te zoeken en foto's te maken en zal deze natuurlijk dan ook posten.
Daarnaast wilden we 3 modellen in de ochtend en 3 modellen in de middag. Dit komt uit op 6 Modellen. Er zullen ook 6 fotografen komen, er wordt dus gewerkt in tweetallen.
Voor de modellen zou enige ervaring fijn zijn, maar dit is niet per se nodig. De modellen dienen 18 jaar of ouder te zijn ten tijden van de aanmelding. Er word niet gekeken naar lengte of maten, maar je moet je natuurlijk wel goed voelen bij deze setting. De modellen worden gekozen door de fotografen, er word dus gestemd.
Gezien het feit er ook bedekt naakte foto's gemaakt kunnen worden, natuurlijk alleen als het model zich hier goed bij voelt, zal er worden gewerkt met een contract dat nog opgesteld zal worden. Dit zodat foto's pas gepubliceerd kunnen worden na toestemming aan beide kanten

Aangezien Amke en ik dus al mee gaan zullen wij nog 4 andere fotografen kiezen. Dit zal gebeuren op basis van portfolio. Ervaring met mensen is een pre, maar geen vereisten.
Voor visagie willen wij opzoek naar een of twee visagisten. Er word nog even overlegd over een kleine bedrage aan materiaal kosten, houd hier dus eventueel rekening mee.
Met data willen wij na de zomervakantie gaan zitten, dit ivm regelen contracten en outfits, daarnaast zijn de zomermaanden meestal voor iedereen erg vol. Wij willen ergens in september waarschijnlijk de meeting houden, aan het begin van het nieuwe school/college jaar. Hiervoor zal nog een datumprikker rondgaan.
Voor de fotografen zal de stop rond eind mei zitten met de aanmeldingen, zodat daarna gestemd kan worden voor de modellen.
Voor de paarden geld natuurlijk dat deze overweg moeten kunnen met andere mensen, en koel in het hoofd moeten zijn vanwege al het gebeuren rond het maken van de foto's (reflectieschermen bijvoorbeeld).
Klein Moodbord:

Aanmelden gaat alleen via PB naar karlli dit om alles overzichtelijk te houden. Ik zal deze iedere keer zo snel mogelijk proberen te updaten.
De lijstjes:
Email blijft bij mij en wordt niet openbaar gemaakt, dit is om een eventuele datumprikker goed te kunnen versturen.
Citaat:Fotograaf:
Boktnaam:
Naam:
Website of portfolio:
Ervaring met mensenportret?:
Email:
Citaat:Model
Boktnaam:
Naam:
Twee duidelijke foto's:
Ervaring met modellenwerk?:
Email: