[P] Anders dan Anders! #Rotterdam #11Juli2O15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NotYourLine

[P] Anders dan Anders! #Rotterdam #11Juli2O15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 13:50

[P] ANDERS DAN ANDERS! #Rotterdam #11Juli2O15

Wanneer? Zaterdag 11 Juli 2O15
Waar? Kralingseweg 120, 3062 CG Rotterdam – Van hieruit lopen we naar De Kralingse Plas.
Hoelaat? Uiterlijk 13u00 aanwezig zijn, exacte tijden volgen in het schema
Thema? Speciale rassen & tuigen, ‘ouderwetse’ sfeer

Ik wil het niet te groot maken en aangezien er vaak ook nog mensen meekomen om te helpen bij de modellen wordt het al gauw best druk. Ik maak één groep, er komt dus geen ochtend en/of middaggroep.
Ik ben met De Rotterdamse Manège in contact geweest & zij willen ons parkeerplekken aanbieden. Van daaruit kunnen we rustig over een ruiterpad naar De Kralingse Plas lopen.
Opmerking vooraf: Als er vragen/onduidelijkheden zijn, vraag dit dan aan MIJ. Ik kijk of er een oplossing/antwoord is, zo niet dan geef ik wel een gil. ;)

INFORMATIE:
1| Ik selecteer 3 fotografen uit alle aanmeldingen, die naar mijn idee het beste bij het type fotomeeting past.
2| Die 3 geselecteerde fotografen hebben 1 week de tijd om hun top 10 modellen door te geven. Ik zal dan aangeven tot wanneer de fotografen de tijd hebben.
3| Na die week ga ik kijken welke modellen het meest ‘gewild’ zijn en daarvan gaan de beste 4 mee.

Ik doe zelf ook mee als fotografe, dus vandaar 3 fotografen & 4 modellen.
Zodra alle fotografen & modellen bekend zijn, stuur ik iedereen een informatiemail met info over parkeren, tijden, etc.

MODELLEN:
Ik ben opzoek naar rassen zoals Appaloosa’s, Murgese Paarden, PRE's, Friezen, Haflingers*, Tinkers* (*mits lange manen en/of speciaal tuig). Maar ook minipaarden zitten in mijn gedachten. Als jouw paard zijn ras hierboven niet genoemd wordt, maar jij denkt wel dat hij een kans maakt, PB sturen!! Het is gaaf als je speciale barokke tuigen hebt, zo niet zorg dat je extra’s hebt om meer kans te maken om mee te mogen. Denk dan aan kunstjes, western-uitrusting, barokke outfit, enzovoorts.
Het is een must dat je paard goed verkeersmak is, omdat het natuurlijk in Rotterdam is & er dus kans is dat we in aanraking met (groot) verkeer komen. Al probeer ik dit natuurlijk voor de rust e.d. zoveel mogelijk te vermijden.

Voor een aanmelding, graag een PB sturen met daarin het volgende:

Naam:
E-mail: Wordt niet gepubliceerd

Naam Paard:
Ras:
Geslacht:
Hoofdfoto:
Standfoto | Beweging:
Extra: bijv. Tuig | Kunstjes | Niveau

FOTOGRAFEN:
Als fotograaf moet je minimaal 5 foto’s per paard en maximaal 10 foto’s leveren. Als er nóg meer mooie foto’s zijn, kunnen de modellen die nabestellen volgens de tarieven van de fotograaf.
Het is een must om een zoomlens te hebben, aangezien er een mooi bruggetje is die perfect bij deze stijl past & het mooi is als je van een afstandje alles vast kan leggen.

Voor een aanmelding, graag een PB sturen met daarin het volgende:
Naam:
E-mail: Wordt niet gepubliceerd
Website:
Ervaring:
Type camera:
3 beste foto’s:

INSPIRATIES & LOCATIE:
De locatie is dus de Kralingse Plas/Bos in Rotterdam. Daar heb je verschillende bruggetjes in een ‘barokke’, ouderwetse stijl & daar wil ik graag gebruik van maken.
Hieronder heb ik alvast een aantal foto’s van Google Maps geplukt, ik ga a.s. maandag nog even “in real” een rondje daar lopen om de mooiste plekjes eruit te pikken. Deze zal ik fotograferen en hier plaatsen voor de fotografen en voor de modellen als inspiratie en om hun outfit erop af te stemmen.

Groetjes Sarah! :)

Het bruggetje.
Afbeelding

Erg mooi voor portretten/standfoto's.
Afbeelding

Eventueel ook ruimte om te rijden/longeren.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-04-15 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit de titel gehaald

Loeky01

Re: [P] ANDERS DAN ANDERS! #Rotterdam #11Juli2O15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:52

Heb je eventueel ook een moodboard :)? Dan weet ik of we in dezelfde richting zitten te denken. Ik stuur je in ieder geval een PB'tje, het idee is erg gaaf!

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 13:57

Jikkeee schreef:
Heb je eventueel ook een moodboard :)? Dan weet ik of we in dezelfde richting zitten te denken. Ik stuur je in ieder geval een PB'tje, het idee is erg gaaf!

Leuk! :) Ik heb helaas geen moodboard kunnen maken, omdat er bijna geen foto's zijn van het idee dat ik heb. Je kan denken aan mooie borsttuigen, jurken, hoeden, enzovoorts! Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor eigen invulling! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:59

*\o/*
Gemeld! ik wil mee ik wil mee ik wil mee *\o/*

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:04

Ik ga me als ik thuis ben ook aanmelden :D
Heb even geen foto's bij de hand haha

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:06

SarahIlse schreef:
Jikkeee schreef:

Leuk! :) Ik heb helaas geen moodboard kunnen maken, omdat er bijna geen foto's zijn van het idee dat ik heb. Je kan denken aan mooie borsttuigen, jurken, hoeden, enzovoorts! Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor eigen invulling! :j

Een beetje ouderwets, zeg ik het zo goed? Dit begrijp ik er in ieder geval uit, maar dan met de wat barokkere paarden;
Afbeelding

Maar vooral, correct me if I'm wrong. Ik vind het idee sowieso gaaf om een keer wat anders te doen en jurken + hoeden is altijd leuk haha!

DohoShots

Re: [P] Anders dan Anders! #Rotterdam #11Juli2O15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:22

Wat gaaf zeg!! Ik stuur als ik thuis ben een pb! :)

Paarddopette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:27

Ik wil wel mee als fotograaf, lijkt me leuk!

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 17:49

Jikkeee schreef:
Een beetje ouderwets, zeg ik het zo goed? Dit begrijp ik er in ieder geval uit, maar dan met de wat barokkere paarden;
[ Afbeelding ]

Maar vooral, correct me if I'm wrong. Ik vind het idee sowieso gaaf om een keer wat anders te doen en jurken + hoeden is altijd leuk haha!

Ja, zoiets inderdaad! Alleen dan paarden met wat meer haar. :o Dat soort jurken en hoeden en met dit soort tuigen:
Afbeelding

Maar ook mensen met alleen jurken en hoeden, zonder tuig is ook al gaaf!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:21

Valt een antiek rijtuig binnen het idee?

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 18:59

AndreaB schreef:
Valt een antiek rijtuig binnen het idee?

Zeker! Gaaf!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:44

Jaa precies. Ik snap m. Super gaaf!

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 17:12

Ik heb helaas nog geen aanmeldingen ontvangen voor modellen.. Dus als jullie mooie paarden weten, tip ze! :D

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 17:55

2 nieuwtjes!

Ik heb 2 mensen benaderd met hele gave haflingers. De een zou er over nadenken & de ander wacht ik nog even op een reactie. Ik heb nu één model en diverse fotografen. Als iemand dus iemand met PRE's of Friezen weet.. Zeker even tippen!! ;-)

Verder ben ik vandaag naar de Kralingse Plas/Bos geweest en er zijn zat mooi plekjes én zelfs een mooi stuk "heide" om even een actiefoto te maken!
Hier een aantal foto's: (de kwaliteit is om te huilen, was even snel een telefoonfoto :+ )

Eén van de bruggetjes.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plek om even een stukje te galopperen.
Afbeelding

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 18:43

Er zijn helaas niet veel aanmeldingen voor modellen binnengekomen, dus ik denk dat ik een nieuw topic ga openen met een andere locatie (wel in Zuid-Holland ;) ) en met een iets breder thema waar meer mensen zich voor op kunnen geven. Jammer, maar dit gaat denk ik beter werken.

Ik zat te denken aan een zonsondergangsmeeting op het strand o.i.d :D

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 18:44

DEZE MEETING GAAT NIET DUS NIET MEER DOOR.

Ik hoop binnenkort een nieuw topic te openen met een algemener thema zodat meer mensen zich aan kunnen melden.