Wanneer? Zaterdag 11 Juli 2O15
Waar? Kralingseweg 120, 3062 CG Rotterdam – Van hieruit lopen we naar De Kralingse Plas.
Hoelaat? Uiterlijk 13u00 aanwezig zijn, exacte tijden volgen in het schema
Thema? Speciale rassen & tuigen, ‘ouderwetse’ sfeer
Ik wil het niet te groot maken en aangezien er vaak ook nog mensen meekomen om te helpen bij de modellen wordt het al gauw best druk. Ik maak één groep, er komt dus geen ochtend en/of middaggroep.
Ik ben met De Rotterdamse Manège in contact geweest & zij willen ons parkeerplekken aanbieden. Van daaruit kunnen we rustig over een ruiterpad naar De Kralingse Plas lopen.
Opmerking vooraf: Als er vragen/onduidelijkheden zijn, vraag dit dan aan MIJ. Ik kijk of er een oplossing/antwoord is, zo niet dan geef ik wel een gil.

INFORMATIE:
1| Ik selecteer 3 fotografen uit alle aanmeldingen, die naar mijn idee het beste bij het type fotomeeting past.
2| Die 3 geselecteerde fotografen hebben 1 week de tijd om hun top 10 modellen door te geven. Ik zal dan aangeven tot wanneer de fotografen de tijd hebben.
3| Na die week ga ik kijken welke modellen het meest ‘gewild’ zijn en daarvan gaan de beste 4 mee.
Ik doe zelf ook mee als fotografe, dus vandaar 3 fotografen & 4 modellen.
Zodra alle fotografen & modellen bekend zijn, stuur ik iedereen een informatiemail met info over parkeren, tijden, etc.
MODELLEN:
Ik ben opzoek naar rassen zoals Appaloosa’s, Murgese Paarden, PRE's, Friezen, Haflingers*, Tinkers* (*mits lange manen en/of speciaal tuig). Maar ook minipaarden zitten in mijn gedachten. Als jouw paard zijn ras hierboven niet genoemd wordt, maar jij denkt wel dat hij een kans maakt, PB sturen!! Het is gaaf als je speciale barokke tuigen hebt, zo niet zorg dat je extra’s hebt om meer kans te maken om mee te mogen. Denk dan aan kunstjes, western-uitrusting, barokke outfit, enzovoorts.
Het is een must dat je paard goed verkeersmak is, omdat het natuurlijk in Rotterdam is & er dus kans is dat we in aanraking met (groot) verkeer komen. Al probeer ik dit natuurlijk voor de rust e.d. zoveel mogelijk te vermijden.
Voor een aanmelding, graag een PB sturen met daarin het volgende:
Naam:
E-mail: Wordt niet gepubliceerd
Naam Paard:
Ras:
Geslacht:
Hoofdfoto:
Standfoto | Beweging:
Extra: bijv. Tuig | Kunstjes | Niveau
FOTOGRAFEN:
Als fotograaf moet je minimaal 5 foto’s per paard en maximaal 10 foto’s leveren. Als er nóg meer mooie foto’s zijn, kunnen de modellen die nabestellen volgens de tarieven van de fotograaf.
Het is een must om een zoomlens te hebben, aangezien er een mooi bruggetje is die perfect bij deze stijl past & het mooi is als je van een afstandje alles vast kan leggen.
Voor een aanmelding, graag een PB sturen met daarin het volgende:
Naam:
E-mail: Wordt niet gepubliceerd
Website:
Ervaring:
Type camera:
3 beste foto’s:
INSPIRATIES & LOCATIE:
De locatie is dus de Kralingse Plas/Bos in Rotterdam. Daar heb je verschillende bruggetjes in een ‘barokke’, ouderwetse stijl & daar wil ik graag gebruik van maken.
Hieronder heb ik alvast een aantal foto’s van Google Maps geplukt, ik ga a.s. maandag nog even “in real” een rondje daar lopen om de mooiste plekjes eruit te pikken. Deze zal ik fotograferen en hier plaatsen voor de fotografen en voor de modellen als inspiratie en om hun outfit erop af te stemmen.
Groetjes Sarah!

Het bruggetje.

Erg mooi voor portretten/standfoto's.

Eventueel ook ruimte om te rijden/longeren.