Thema Mensen, diverse thema's. Bijvoorbeeld liefde, zussen, zwangerschap, gezin, portret etc.
Wie? 6 tot 8 fotografen en 6 tot 8 modellen
Waar? Parkeerplaats tegenover Bosch en Duin
Oude Bossche baan 1
5071 RP Udenhout
Aanmelden tot? 19 april voor zowel fotografen als modellen
Het doel van deze fotomeeting is om veel variatie te bieden voor de fotografen & er met z'n allen een gezellige dag met een mooi resultaat van te maken!

Aanmelden
Aanmelden gaat via een pb naar mij

Svp niet quoten in het topic.
Modellen
- Naam
- Boktnaam
- Type: alleen (welk thema?), loveshoot, zussen, familie, zwangerschap, gezin enz.
- Foto('s)
- Ik kan op: 16 mei en/of 17 mei
Fotografen
- Naam
- Boktnaam
- Website, facebook of voorbeeldfoto's
- Ik kan op: 16 mei en/of 17 mei
Selectie
- De fotografen kiezen de modellen
- Er is plaats voor nog 4 tot 6 modellen, 2 staan al vast (groepen tellen als 1 model)
- Er is plaats voor nog 6 tot 8 fotografen
- De eerste 4 fotografen gaan op volgorde van aanmelding, de andere 4 fotografen zullen worden geselecteerd
- Deze meeting is het vervolg op een afgelaste meeting. Modellen die zich voor deze meeting aanmelden en waren uitgekozen voor de oude meeting ([FM] [FM][M] verschillende thema's 17-05- L&DD) zullen daarom voorrang krijgen en hoeven dus niet door fotografen geselecteerd te worden. Dat lijkt ons wel zo eerlijk.
- Hetzelfde geldt voor de fotografen die al mee zouden gaan en nog steeds kunnen komen - wel even opnieuw aanmelden graag.

Verdere informatie
- Fotografen leveren per model (of modelgroep) ten minste 5 foto's aan op webformaat.
- Nabestellen gebeurt tegen de tarieven van de fotograaf zelf.
- De foto's worden door de fotografen binnen een maand geleverd. Wanneer dat niet lukt laten zij dat (bij voorkeur vooraf) weten.
- Er zal tijdens de meeting worden gewerkt met een schema.
- Tijdens de meeting let iedereen zelf op de tijd, zodat er op tijd gewisseld wordt.
- Modellen gaan ermee akkoord dat de foto´s die gemaakt worden in het portfolio van de fotograaf gebruikt worden. Eventuele verkoop van foto´s aan derden gebeurt alleen in overleg met het betreffende model.
- Iedereen gaat respectvol met elkaar en de natuur om.
- Modellen zorgen zelf voor een geschikte outfit. Uiteraard kan je hiervoor advies vragen in het topic.

- Het wordt op prijs gesteld als je de datum echt vrijhoudt. Last minute afvallers zijn altijd er lastig te vervangen.
- Bij (een grote kans op) regen gaat de meeting niet door.
- Er zal een ochtend en een middagronde zijn, fotografen staan dus met 2 fotografen op 1 model.
Lees ook even het volgende topic: [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Verder vinden we het leuk als je meedenkt voor bijvoorbeeld moodboards e.d. te plaatsen.

Zelf zal ik mijn vriend en zusjes meenemen om model te staan.
Dit zijn mijnmoodboards voor de loveshoot en 3-zussenshoot:https://www.pinterest.com/marliinda/couples/
https://www.pinterest.com/marliinda/sisters/
We hopen op een gezellige meeting met mooi weer