Foto genomen op de locatie.
Kootwijkerzand, zaterdag 18 april
Meestal organiseer ik regelmatig meetings per jaar, maar helaas heb ik het dit jaar door stage en examens erg druk..
Maar voor de gezelligheid wilde ik graag toch nog éénmalig een kleine meeting opzetten met minder modellen voor mijn examenperiode.

INDIEN DE MEETING WORDT AFGELAST DOOR SLECHT WEER, WORDT HET DUS OOK NIET MEER VERSCHOVEN.

Tijdens de meeting worden er portret & actie (los) foto’s gemaakt. GÉÉN RIJFOTO'S. Minder lange dag.
Voor de actiefoto’s wordt een grote paddock opgebouwd met daar om heen op 3 verschillende hoogtes, draad.
Het laatste is niet verplicht! Veiligheid gaat voor alles en niet iedere pony blijft braaf tussen het draad..
indien je dit bij voorbaat al weet, zet de pony dan aan de longeerlijn of laat alleen portretfoto's maken.
Aanmelden tot 28 maart, via PB naar Cynn
Fotograaf
Gebruikersnaam op bokt.nl en echte naam:
Portfolio:
Model
2 foto’s
Gebruikersnaam op bokt.nl en echte naam:
Naam paard/pony:
Geslacht:
Ras:
Kan tussen paaltjes los: ja/nee
Eerder mee gedaan aan een meeting?: ja (hoeveel?)/nee
Bijzonderheden: bijvoorbeeld – vrijheidsdressuur; spaans tuig; indianen/cowboy/fantasy outfit; noem nog wat leuks..
Hoe wordt er geselecteerd en hoeveel gaan er mee?
Selectie & hoeveelheid van de fotografen
Gaat op snelheid van het aanmelden. Er gaan in totaal 8 fotografen mee. Het wordt 1 groepje van 2 fotografen en 2 groepjes van 3 fotografen.
Selectie & hoeveelheid van de modellen
De modellen worden gekozen door de organisatie. Zodat er zoveel mogelijk variatie van rassen, kleuren, eventuele bijzonderen etc zit.
Ook wordt er gekeken naar hoe vaak een paard al naar een meeting is mee geweest.
De organisatie wilt ook graag modellen een kans geven die nog nooit zijn geselecteerd.
Er gaan in totaal 6 paarden/pony’s mee. 3 in de ochtend en 3 in de middag.
Beter beeld van de locatie? Hier nog wat foto's die op de locatie gemaakt zijn
Klik - Klik - Klik