[P] Strand J-dorp N.A.V Duinoord (N-H) 5 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

[P] Strand J-dorp N.A.V Duinoord (N-H) 5 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 22:29

Wegens het mulle zand op Duinoord, verplaatst naar Julianadorp.
Ook kunnen er minder modellen meedoen wegens de tijd. Er kunnen max 6 modellen mee doen. Vera, Wohlan en Jack gaan zeker mee, de andere 3 paarden word over gestemd door de fotografen. Er kunnen maximaal 10 paarden zich aanmelden.

De datum
Het liefste willen we het op zondag 5 april organiseren. Maar als niemand kan, komen we vast wel uit op andere dagen. Omdat het op het strand is, moeten we niet te lang mee wachten. Ook moeten we heel hard hopen dat de dag van de meeting mooi weer is, vooral droog.

De planning
Tussen 10-11 uur beginnen, net wat iedereen beetje prettig vind, en een half uur van te voren verzamelen om dan samen naar het strand te lopen. Dan willen we portret, losgooi en rij foto's maken. Uiteraard als iemand geen losgooi en/of rij foto's wilt met zijn of haar paard, kun je dit van te voren aangeven.

Aanmelding fotograaf
Fotografen kunnen zich aanmelden tot 3 april.

Boktnaam/naam - camera + lens - Site

Aanmelding paard
Er is een max aan 10 aanmeldingen. Als dit is bereikt kunnen de fotografen stemmen.

Boktnaam/Naam - Naam paard - thema (mag je zelf kiezen, je mag ook 'gewoon' komen)

Fotografen

1. Mandy - Canon 1100 + 55-250 - website - http://mlkfotografie.weebly.com/
2. Marinda - Canon eos 400D + 55-200 ultrasonic - /
3.

De paarden die zeker mee gaan:
1.puppy1128 - Vera - Gewoon
Afbeelding

2. Dorine92 - Wohlan - Gewoon
Afbeelding

3.teiger150 - Jack - Fotografen mogen kiezen, indien mogelijk.
Afbeelding

Alles is op eigen risico, ben je bang dat je paard door het draad vliegt bij het losgooien, doe dit dan niet. Niets is verplicht. :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 22:36

Modellen die zich aanmelden en de fotografen over kunnen stemmen:

1.Myrthe - Queen - Gewoon *Kan alleen stappen*
Afbeelding

2.Thamayka - Obadja - Gewoon
Afbeelding

3. Sanne - Maddy - gewoon
Afbeelding

4. Geen bokt - Diamond - gewoon
Afbeelding

5. teiger150 - Martje - gewoon
Afbeelding

6. Jolliej - Beerje - gewoon, eventueel beetje indiaanse stijl
Afbeelding

7.

8.

9.

10.
Laatst bijgewerkt door puppy1128 op 11-03-15 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliej

Re: [P] Strand J-dorp N.A.V Duinoord (N-H) 5 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:45

Kan ik me dan nog wel aanmelden met me pown?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 22:46

Ja dat kan :D
Nog 5 plekken over op dit moment :)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:52

Vinden jullie het niet een beetje banketstaaf dat er al modellen waren en er nu dus hierdoor een paar moeten afvallen?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 22:55

Wij vinden het ook erg jammer, maar we kregen te horen dat daar erg mul zand is en we komen anders ook tijd te kort. En aangezien niet ieder paard iedere dag door het mulle zand loopt, heb ik geen zin in blesures. Denk dat niemand daar zo'n zin in heeft.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:00

Ja dat snap ik wel. Maar eigenlijk waren er al vaste modellen, en het is niet helemaal eerlijk dat Jack van teiger150 nu wel in een keer vast mee mag (niet verkeerd bedoeld hoor!)

Dat er nu gekozen gaat worden vind ik opzich niet een probleem, maar het is wel een beetje vervelend voor de modellen die zich erop hebben verheugd mee te mogen!
Ik zou anders eventueel nog wel als fotograaf mee willen mocht ik niet als model gekozen worden met mijn lelijke eendje... Als dat kan?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:11

Is wel zo, snap ik ook. Maar het was gewoon allemaal niet zo handig gepland (onervaren hihi) en priscilla helpt ons verder ook op de dag, die heeft veel meer ervaring. Mocht iedereen hier nu echt zoveel bezwaar tegen hebben, denk ik niet dat ze het erg vind om niet met jack te komen ( jack komt trouwens ook omdat hij vrijheidsdressuur kan, en dat leuk is voor de camera)

Het leek ons toch de eerlijkste manier om het zo te doen. Dan hebben de fotografen ook meer keuze.

Maargoed allemaal goede leer voor de volgende keer, dan kiezen we gelijk voor het stem plan. Dan is het een stuk duidelijker. Nogmaals het spijt mij ( en naomi) als we mensen teleurstellen.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:15

Die van mij kan ook vrijheidsdressuur... :+ Maar goed, wat ik zeg als jullie het zo willen prima. Ik wil gewoon aangemeld blijven en als ik mee kan, kan ik mee en anders volgende keer beter toch?

Ik ben niet teleurgesteld ofzo hoor :+ , maar kan begrijpen dat het jammer is voor degenen die nooit eens aan de beurt komen zo zeg maar!
Laatst bijgewerkt door Jolliej op 11-03-15 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:16

Dan lijkt het in mijn ogen eerlijker dat Jack sowieso op een lijst komt waarover gestemd word en de modellen die er al waren dat die sowieso hun plek hebben.

Maar bij deze trek ik me terug, prima dat jullie dingen veranderen maar ga dan niet andere mensen opeens voortrekken.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:17

love__mandy schreef:
Is wel zo, snap ik ook. Maar het was gewoon allemaal niet zo handig gepland (onervaren hihi) en priscilla helpt ons verder ook op de dag, die heeft veel meer ervaring. Mocht iedereen hier nu echt zoveel bezwaar tegen hebben, denk ik niet dat ze het erg vind om niet met jack te komen ( jack komt trouwens ook omdat hij vrijheidsdressuur kan, en dat leuk is voor de camera)

Het leek ons toch de eerlijkste manier om het zo te doen. Dan hebben de fotografen ook meer keuze.

Maargoed allemaal goede leer voor de volgende keer, dan kiezen we gelijk voor het stem plan. Dan is het een stuk duidelijker. Nogmaals het spijt mij ( en naomi) als we mensen teleurstellen.

Jullie hoeven je absoluut niet te veritschuldigen, jullie weten nu hoe je het de volgende keer iets beter kan aanpakken.:) Op alle andere dingen ga ik morgen eventjes reageren ;).

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:23

Youknowme schreef:
Dan lijkt het in mijn ogen eerlijker dat Jack sowieso op een lijst komt waarover gestemd word en de modellen die er al waren dat die sowieso hun plek hebben.

Maar bij deze trek ik me terug, prima dat jullie dingen veranderen maar ga dan niet andere mensen opeens voortrekken.

Dan waren dus ook mensen die zich sowieso hadden opgegeven niet aan de buurt gekomen, simpelweg om het feit dat er echt niet genoeg tijd is. En zoals eerder gezegd, we willen dat het veilig blijft voor de paarden.

Maargoed mochten mensen het er niet mee eens zijn, nogmaals sorry, volgende keer beter, we zijn nog van plan later april een meeting te organiseren dit keer op een ''goede'' manier

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:29

Wat zij bedoeld is dat Jack nu voorgetrokken wordt, omdat zij meedoet met de organisatie/vrijheidsdressuur kan en dat is bij wijze van niet eerlijk. Eigenlijk zouden dan alle modellen gekozen moeten worden door fotografen. (ook omdat jullie drie weken terug ook al een meeting hebben gedaan, was zelf fotograaf, waardoor dus degenen die misschien nooit op meeting zijn geweest geen kans meer maken(niet dak het erg vond, want hij is een prachtig model))

Maar goed, we kunnen hier wel uren over doorgaan, het heeft geen zin, het is nu toch al zo, dus klaar. Maar ik kan wel begrijpen dat dit niet leuk is zoals het nu gaat voor de modellen die zich er echt op verheugd hadden.

Ik denk dan ook dat het beter is om nu gewoon verder te gaan met het regelen van de meeting. Zoals fotografen etc? Want die zijn ook wel belangrijk. En wat nu verder de gang van zaken is.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:31

Dat zijn 2 modellen te veel, nou ik val al af dus heb je er nog 1 teveel welke misschien ook wel afvalt doordat het verplaatst is.

Ik ben benieuwd naar de volgende meeting, wie weet kan ik er dan wel bij zijn. Zie dit als een mooi leerpunt. Succes!

Precies Jollie: Doordat zij meedoet opeens heeft zij voorrang dat vind ik niet eerlijk naar de andere modellen.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:35

Zoals ook al eerder gezegd, ik denk niet dat pris er dood van gaat als jack niet mee mag, maar dan nog, geen garantie dat die modellen dan allemaal mee kunnen.
Morgen zal ze hier wel zelf op reageren ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:02

Beetje rare gedachtengang om überhaupt een nieuw topic te maken? Had toch net zo goed in de originele gekund? En om dan ook nog de deelnemer lijsten zo te wissen en iemand voor te trekken?

Eerlijk? Ik begin te twijfelen aan de organisatie nu. Ik ga nog even nadenken of ik nog mee wil.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 07:56

Ik heb tegen die meiden gezegd dat ze jack maar in die stem groep moesten zetten samen met Mart en diamond. ..... ook omdat ik in eerste instantie absoluut niet mee wilde doen. Maar toen ik zag dat hun meeting niet zo goed ging besloot ik me aan te melden (puur om hun te helpen) als reserve! !!. Ik heb ze via Facebook alles uitgelegd over de getijden, en hoeveel modellen er in hoeveel tijd past. Ze hebben toen besloten om jack in die vaste groep te zetten, vond ik prima... niet wetende dat ik voor getrokken zou worden omdat ik die meiden zou helpen. .. en wat vreiheidsdressuur betreft, jack kan een hoop als hij zin heeft en te veel is afgeleid ;). Zet hem maar gewoon in de stemgroep, het is alleen wel zo dat als Martje, jack of Diamond geen van alle meegaan ik thuis blijf om met paas op de camping te werken ;).

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:09

Goed dan zetten we jack ook op de stemlijst.
Dan hoop ik dat we er bij deze over op kunnen houden

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 23:22

Ik meld me ook af voor deze meeting, volgens mij gaat het niet helemaal lopen. Ik ga liever kijken of ik ergens anders heen kan, sorry! :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:49

Dito en omdat ik de tweede paasdag ook weg ben, ik wilde er sowieso nog over nadenken daardoor en nu heb ik besloten om toch maar 1 dag in het paasweekend weg te zijn. :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 11:41

Erg jammer!
Ik denk dat de meeting verplaatst word van datum, wegens weinig fotografen (1 :')), maar moet dan ook kijken waar en wanneer. Want paarden zijn niet altijd op het strand toegestaan, zover ik weet.

Weet ook niet of mensen nog voorkeuren hebben?

Modellen die zich aanmelden en de fotografen over kunnen stemmen:

1.Myrthe - Queen - Gewoon *Kan alleen stappen*
Afbeelding

2.Thamayka - Obadja - Gewoon
Afbeelding

3. Sanne - Maddy - gewoon
Afbeelding

4. Geen bokt - Diamond - gewoon
Afbeelding

5. teiger150 - Martje - gewoon
Afbeelding

6. teiger150 - Jack - Fotografen mogen kiezen, indien mogelijk.
Afbeelding

7.

8.

9.

10.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:55

Mij maakt een andere datum niet zo veel uit, elk weekend kan ik wel