Velen van ons zullen het al wel eens meegemaakt hebben, of maken het nu mee.
Je trouwe viervoeter...ooit die jonge god die alle andere honden uit durfde te dagen, snelheid had, of zijn eigen jonge grappen en grollen, veranderd langzaam in een wat langzamere viervoeter met zijn grijze snoetje, misschien zelfs al wel (beginnend) staar in de oogjes, en die wijze oude blik in de ogen.
Je maatje wordt ouder. Je trouwe vriend zal niet zijn leven lang naast je kunnen lopen, maar geeft je nog altijd wijze levenslessen mee.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat: een hondenmeeting voor onze lieve senioren, van minimaal 8/9 jaar oud
Waar: in het noorden (Friesland, Drenthe of Groningen, dit gaat in overleg met de deelnemers)
Wanneer: nog te bepalen
Hoi allemaal!

Na zoveel leuke meetings voorbij te zien komen, mis ik eigenlijk af en toe wel iets. Het valt mij op dat je als fotograaf snel kiest voor een schattige pup en een hond met een wauw-factor. Onze oudjes vallen toch wat sneller buiten de boot. Om ook deze honden eens in de schijnwerpers te plaatsen, wil ik graag een meeting organiseren voor hen. Voor deze meeting zoek ik 8 modellen, en 8 fotografen.
De locatie en datum zullen in overleg zijn met de deelnemers. Weet iemand wat leuks, roep het, en dan gaan we eens even kijken hoe haalbaar het is. Zo hebben we bijvoorbeeld Terhorsterzand in Drenthe, Bakkeveen in Friesland, en ga zo nog maar even door.

Opgave fotografen gaat via dit topic:
Citaat:
Opgave modellen gaat via de pb.
Welke modellen er mee gaan hangt af van de fotografen, zij mogen hier over gaan stemmen.