fotomeeting met thema organiseren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JackyBono

fotomeeting met thema organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 00:19

Ik zou heel graag een fotomeeting willen organiseren. Maar dit kan ik niet alleen.
Ik wil dol graag een fotomeeting organiseren alleen voor mensen.. als thema. Eng en spannend on het bos of een idee met soort van wolven er bij (huskys enz)
En ik wil graag een fotomeeting organiseren in het thema met paarden beetje ridder stijl in het bos. Wie lijkt dit wat.
Ik zelf wil bij beide als model.
Maar zou dit graag samen met iemand organiseren die of het al is gedaan heeft of weet hoe we dit samen kunnen aanpakken! Doe dan een bericht!
De lokatie is dan in iedergeval in beek gem montferland (gelderland)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 09:38

Meestal verlopen fotomeetings die door een model georganiseerd worden, zeker zonder organisatie ervaring, niet goed. :o Ik snap dat je een mede organisator zoekt maar denk eerlijk gezegd niet dat het zo makkelijk wordt om zo iemand te vinden.

De locatie van de meeting...mogen daar paarden komen? Wil je er paarden bij of niet? En wil je twee meetings in 1 topic zetten? Dat is ook niet handig.

Dit al gelezen?
Anoli @ [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts

Tevens moet je OP veel duidelijker, echt duidelijk zijn in wat en waar en hoe je het wil. Weet je al hoe je het wil doen als organisatie/model? Je moet er namelijk wel de hele dag zijn...wie neemt de meeting over als je zelf model bent? Wat is de rol van de mede organisator? Moet die de meeting leiden terwijl jij model speelt? Mag die ook model zijn? Of juist fotograaf?

Heb je al eens een meeting bijgewoond?
Ik organiseer in juni een Sprookjes meeting voor mensen. Je bent welkom om die dag mee te helpen met van alles en eens te kijken hoe zoiets nou in zijn werking gaat. Dan weet je iets meer wat je te wachten staat.

[FM] [M] Sprookjes/Fantasy Den Treek, Leusden

JackyBono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 19:48

Bellatrix schreef:
Meestal verlopen fotomeetings die door een model georganiseerd worden, zeker zonder organisatie ervaring, niet goed. :o Ik snap dat je een mede organisator zoekt maar denk eerlijk gezegd niet dat het zo makkelijk wordt om zo iemand te vinden.

De locatie van de meeting...mogen daar paarden komen? Wil je er paarden bij of niet? En wil je twee meetings in 1 topic zetten? Dat is ook niet handig.

Dit al gelezen?
Anoli @ [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts

Tevens moet je OP veel duidelijker, echt duidelijk zijn in wat en waar en hoe je het wil. Weet je al hoe je het wil doen als organisatie/model? Je moet er namelijk wel de hele dag zijn...wie neemt de meeting over als je zelf model bent? Wat is de rol van de mede organisator? Moet die de meeting leiden terwijl jij model speelt? Mag die ook model zijn? Of juist fotograaf?

Heb je al eens een meeting bijgewoond?
Ik organiseer in juni een Sprookjes meeting voor mensen. Je bent welkom om die dag mee te helpen met van alles en eens te kijken hoe zoiets nou in zijn werking gaat. Dan weet je iets meer wat je te wachten staat.

[FM] [M] Sprookjes/Fantasy Den Treek, Leusden

Ik heb meerdere meetings georganiseerd. Maar dan alleen voor honden.. of paarden.
Maar niet met een thema