Omdat mijn vorige meeting op deze locatie niet doorging en ik daarna totaal vergeten was om deze meeting opnieuw door te laten gaan ( excuses daarvoor ) vond ik het nu wel weer tijd om een nieuwe meeting te organiseren.
Zelf zal ik nu meegaan als fotograaf en laat ik mijn hond thuis ( bij weinig aanmelding modellen kan ik hem altijd nog meenemen )
De locatie van deze meeting is het valckesteynse bos aan de kant van Poortugaal.
Hier is een parkeerplaats aanwezig, deze is niet heel erg groot maar er kan ook geparkeerd worden in de woonwijk ( dit is 2 minuten lopen )
Het bos ligt aan de zwaardijk, het heeft geen nummer maar is makkelijk te vinden.
Het bos heeft een aantal leuke plekjes waaronder een meertje die te zien is op de foto hieronder, hier kunnen de honden in zwemmen. Ook is er een groot grasveld waar actiefoto's genomen kunnen worden ( op de foto is dit het gras wat je aan de rechterkant ziet. Door het gehele bos zijn prima plekjes te vinden om te fotograferen.

Datum
Omdat ik zelf al naar een aantal meetings ga de komende maanden en ik ook niet weet hoe de rest van de fotografen zitten qua meetings laat ik de datum en maand nog even in het midden.
Als er genoeg aanmeldingen zijn van fotografen en modellen kunnen we een datum prikken met z'n allen!
Modellen & Fotografen
Ik wil 5 modellen mee laten gaan en maximaal 10 fotografen.
Fotografen zullen dan werken in koppels van 2.
Mocht er meer animo zijn kan het modellen aantal ook opgeschroefd worden tot 7/8.
Aanmeldingen gaan op volgorde, er wordt niet gekozen.
Algemene informatie:
- Honden die aangemeld worden moeten niet agressief zijn naar andere honden aangezien dat bos een losloop gebied is en er altijd mensen met hun honden los lopen.
- Zorg dat de hond schoon is, doe de hond een mooie halsband en als het kan geen halsband
- Maximaal 2 honden per persoon, zorg er wel voor dat als je 2 honden meeneemt je iemand mee neemt die je kan assisteren
- Zorg dat je op tijd op de locatie bent
- Meld je aan via pb met onderstaande formuliertjes:
Fotografen:
Naam:
Boktnaam:
Website/Foto's:
Modellen:
Naam:
Boktnaam:
Naam hond:
Ras:
Extra info: