Dag bokkers! Sara (HeavensLove) en ik, Nenah, willen samen een fotomeeting organiseren. Deze willen wij niet al te groot maken voor de gemakkelijkheid en uit respect voor de natuur. Het Hallerbos (in Halle dus) staat midden april in volle bloei met zijn prachtige hyacinten. Helaas zijn er meer en meer mensen die van het pad afwijken waardoor de bloemen geleidelijk aan zullen uitdunnen wat echt zonde is. Bij deze willen we vooral daar rekening mee houden en zijn we tot de conclusie gekomen elk model apart te laten komen. De paden zijn niet breed waardoor er ook geen mogelijkheid is voor losgooifoto's, het zullen dus voornamelijk portretfoto's zijn! We kunnen wel bijvoorbeeld een klein stukje afzetten dat er de mogelijkheid is om het paard zonder hoofdstel/halster te fotograferen. Paarden die vrijheidsdressuur kunnen is dus altijd mooi meegenomen voor wat variatie!

voorbeelden tonen nog van mij die ik genomen heb in het Hallerbos. Deze zijn van een witte herder
van een vriendin van mij.

M O D E L L E N Aanmelden via PB
Wij zoeken dus naar 5 modellen. Het idee is er 2 in de voormiddag te laten komen en 3 in de namiddag. Voor elk model willen wij een uur de tijd nemen zodat we verschillende dingen kunnen uitproberen, naar verschillende plaatsen kunnen gaan en ons vooral niet moeten opjagen!
Uiteindelijk zullen we de gekozen fotografen laten stemmen op welke modellen er mee gaan.
Naam:
Naam paard:
Ras:
Foto:
Voorkeur VM/NM (of allebei):
F O T O G R A F E N Aanmelden via PB
In totaal willen we met 6 fotografen zijn. Sara en ik zijn daar al een deel van dus we zijn nog op zoek naar 4 andere enthousiaste fotografen! Het lot zal beslissen wie mee kan.

Naam:
Website:
Ervaring:
Wanneer de inschrijvingen sluiten is nog niet duidelijk, dat hangt allemaal af van de animo die er is! Jammer genoeg zal het voor veel Nederlanders te ver zijn om helemaal naar Halle af te reizen.
Praktische zaken
Zoals eerder vermeld zullen er in de VM 2 modellen aan bod komen en in de NM 3 modellen.
Voor de rest lijkt het mij verstandig om alles af te spreken zodra we alle kandidaten hebben.
Kom maar op met die PB's