( Mocht dit te ver zijn, verwijs ik je door naar de soesterduinen topic - [FM] [M] Themashoot Soesterduinen - 23 mei
Naoom_ en ik zullen 14 juni een meeting houden voor modellen.
Wij hebben dit keer wel gezegt dat we zelf de fotografen en de modellen uit kiezen.
Aangezien het ook voor onze portfolio word gedaan. Deze dag zal er ook worden gezorgt voor een MUA.
Herper duinen is natuurlijk een prachtig gebied om te shooten, daarom hebben we deze locatie besloten.
We zullen in de ochtend lekker in het bos te fotografen en de middag aan het water.
Deze dag zullen er 6 fotografen en 6 modellen gaan.
eisen
Modellen:
Aangezien het voor portfolio is, en we ook graag voor de modellen wat portfolio willen leveren.
Hebben we wel het liefst modellen die al vaker model hebben gestaan. Daarom hebben we dit keer ook gekozen voor het kiezen van de modellen.
Daarnaast moeten modellen zich aanmelden via pb. Aangezien dit voor mij overzichtelijker is. De pb gaat ook naar mij.
Naam bokt - Naam - Ervaring - Portfolio
Fotografen:
Als fotograaf zijnde, hebben we het liefst fotografen die bekend zijn met modellen fotografen.
Je moet dus wel een beetje verstand hebben van de poses.
We willen natuurlijk wat leveren aan de modellen wat gebruikt kan worden natuurlijk.
Daarnaast moeten fotografen zich aanmelden via pb. Aangezien dit voor mij overzichtelijker is. De pb gaat ook naar mij.
Naam bokt - Naam fotograaf - Ervaring - portfolio
Tegen de tijd zal er een berichtje gaan naar de fotografen en modellen voor meer informatie natuurlijk

Citaat:Niet zelf quoten
Fotografen
1 Dshots - Demi van Reeven fotografie - Ja - komt nog
2 Naoom_ - De bruin fotografie - ja - http://ndebruijnfotografie.weebly.com/mensen.html
3
4
5
6
Reserve
Modellen
1
2
3
4
5
6