Samen met Marieke (marieke1997 op bokt) kwam ik op het idee om een speciale fotomeeting te organiseren. En wij vragen ons af of hier animo voor is. Wanneer dat zo is zullen wij ons hier verder in verdiepen, wat betreft vergunningen, parkeergelegenheid etc. Wij wonen zelf vlak bij en hebben hier al wat ideeën over. Maar om ons een hoop werk voor niks te besparen, eerst de vraag naar animo!
Ons idee is om een fotomeeting te organiseren op de Zaanse schans en als hier genoeg animo voor is in klederdracht. Misschien dat er modellen zijn die hier in het bezit van zijn, zo niet zal de kleding gehuurd moeten worden. De Zaanse schans is een absolute toeristen trekker en is in het bezit van vele mooie molens en verschillende andere Zaanse oudheden. De fotomeeting zal plaatsvinden in het eerste of tweede weekend van maart.
De dag zal verdeelt worden in een ochtend en middag groep. Wij zullen in totaal met 8 modellen + paarden werken en 8 fotografen. De modellen zullen gekozen worden door de fotografen en de fotografen worden gekozen door mij en Marieke. Tenzij er maar 8 zich aangemeld hebben, dan mag uiteraard iedereen mee.
Hieronder even een moodboard voor een idee van de sfeer, het enige wat hier nog mist zijn de paarden!

Bij interesse graag als model een foto van jezelf + paard plaatsen en als fotograaf een link naar enkele foto's of website/Facebookpagina. Geef daarbij ook gelijk aan of je met of zonder klederdracht wilt en of je hiervan in het bezit bent. Marieke en ik zullen dan een lijstje bijhouden om het overzichtelijk te houden.
Over 2 weken zijn onze tentamens afgelopen en zullen wij besluiten of er genoeg animo is voor de meeting en een start maken om alles te regelen.
Groetjes Larissa en Marieke
Update:
Citaat:Hoi allemaal! Om genoeg animo te krijgen voor de meeting hebben wij de link op social media geplaatst om ook de bokkers daar te benaderen. Echter blijkt er ook veel interesse te zijn (voornamelijk fotografen) door mensen zonder bokt. Om deze toch niet helemaal buiten te sluiten zal er na overleg met een mod vanaf nu ook een kopje komen 'aanmeldingen van buitenaf' naast de modellen en fotorgrafen van bokt. Uiteraard hebben de bokkers voorrang op de aanmeldingen van buitenaf!!
Aanmeldingen van buiten Bokt zijn ook welkom, echter gaan aanmeldingen via Bokt wel voor.