Datum: zaterdag 13 juni.
Reservedatum: zondag 20 juni
Ik wil een fotomeeting opzetten met als thema Sprookjes/Fantasy. De bedoeling is dat je je verkleed als een persoon die daaronder valt. Dus niets duisters/donkers. Ik wil gewone kleuren, geen zwart bijvoorbeeld. Denk bijvoorbeeld aan een prinses, elfje (Elf uit LOTR/TheHobbit bijvoorbeeld), roodkapje, fee, tovernaar of een zelfverzonnen personage. Als het maar lieflijk is, geen slechte personages dus. Daar moet de outfit en make up dus bij passen. Probeer er echt werk van te maken. Kom met een mooie zelfgemaakte staf als je een tovenaar speelt, kom met vleugels als je een elfje speelt, kom met een echte boog als je een Elf speelt, gebruik attributen. Toverstaf, kristallen bol etc. Gebruik lichte leuke speelse kleuren (alles is in principe okee als je al het donkere maar vermijdt)
Hieronder een paar voorbeelden.

Er worden een aantal verschillende sets opgebouwd dus je kan poseren in één van de sets of gewoon 'kaal' in de natuur.
De fotografen fotograferen in duo's en hebben per model 30 min. Ze mogen in die 30 min meerdere sets gebruiken als die vrij zijn maar dat is niet verplicht. Als je elkaar maar niet in de weg loopt. Na 2 rondes is er een half uur lunchpauze en daarna nog 2 rondes. Indien gewenst kan er als eventuele laatste ronde nog modellen bij elkaar gezet worden voor een duo shoot. Dit in overleg met de fotografen.
Er gaan 8 fotografen mee. De lijst is al vol maar je kan je opgeven voor de reservelijst. Twijfel je of je zolang de datum kan en wil vrijhouden geef je dan NIET op. Geef je je wel op en sta je onderaan, laat dan op tijd weten als je niet meer kan en/of er toch liever af wilt.
Geen uiterste opgeef datum voor fotografen, reservelijst mag lang worden.
Modellen kunnen zich blijven aanmelden en zullen gekozen worden door de fotografen. Niet gekozen modellen komen op volgorde van stemmen op de reservelijst.
Uiterlijke opgeef datum: 3 februari!.
Daarna wordt er gestemd door de fotografen.
Ik ga sowieso mee als model, mocht dat om wat voor reden dan ook niet lukken dan geef ik dat op tijd aan en dan kan de eerste reserve mee.
Geef je alleen op als je zeker weet dat je kunt op de gekozen data!! Twijfel je of ga je de meeting afzeggen als er iets anders voor in de plaats komt geef je dan NIET op!! Het kost tijd om je outfit samen te stellen en in elkaar te draaien dus hou er rekening mee dat het wel af moet zijn! En dit geld dus ook voor de eerste paar mensen op de reservelijst!
Bij veel animo komt er een 2e meeting in juli of aug.
Modellen.
Stuur in PB:
Echte naam, Bokt naam, leeftijd, personage, kleding, make up. Liefst een foto of duidelijke uitleg van je idee aangezien de fotografen gaan stemmen en zich wel een beeld moeten kunnen vormen.
Fotografen.
Quote de lijst en zet jezelf erbij.
Citaat:Datum zaterdag 13 juni en zaterdag 20 juni is reserve!!
Dik gedrukt heeft bevestigd!
Fotografen:
1. Bagheera_206
2. Marit
3. faatxhorse
4. jenne
5. Sani
6. Cynn
7. JorisDy
8. Bellavie
Reservelijst:
1. martine0503
2.
3.
4.
5.
Er zijn ook assistenten nodig!! Zoek er 4 die die dag willen helpen met de sets opzetten, kleedhokje opbouwen, modellen helpen met aankleden en make up en helpen tijdes de shoot met reflectie schermen en kleding/props goed neerzetten.
Citaat:Assistenten:
1.
2.
3.
4.
Modellen zet ik zelf in een lijst dus die niet quoten aub!
Heb je suggesties wb aankleding van de sets of wat dan ook? Stuur ze per PB en ik zet ze in de lijst. van voorbereidingen.