Eerste keer op meeting? Lees eerst dit door aub:
[FM] Fotomeetings, de do's and don'ts
Verzamellocatie;
Parkeerplaats tegenover Bosch en Duin
Oude Bossche baan 1
5071 RP Udenhout
Fotografen;
Ik fotografeer zelf ook, er zullen nog 7 plekken vrij zijn. Dit zal op volgorde van aanmelding gaan.
Modellen;
Vergeet niet als model zijnde, dat dit een win-win is. Je zal in het portfolio van een fotograaf terecht kunnen komen, op hun facebookpagina gepubliceerd kunnen worden. Hiervoor in ruil steken de fotografen flink wat tijd in je en krijg je gratis en voor niks foto's. Mocht je dit niet willen, bespreek dit dan van te voren aub even met mij en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn!!! Zodat hier achteraf geen problemen over vormen samen met de fotograaf.
Ook hier zullen 8 plekken zijn. 4 in de ochtend, 4 in de middag. Deze zal ik in overleg met de fotografen uitkiezen. Dit zodat er zo veel mogelijk verschillende thema's aan bod zullen komen.
Visagie;
Ik kan eventueel zelf een visagiste regelen, maar mocht iemand een andere visagiste kennen hoor ik dit ook graag! Dit voegt natuurlijk wel veel toe aan een meeting!
Natuurbehoud;
Rommel ruimen we zelf op, ik neem zelf wel een vuilniszak mee mocht dit nodig zijn. Graag ook op de heide te letten. Niet je model midden in de heide zetten waardoor je onbewust de heide sloopt.
Wat ik in mijn hoofd had;
Deze foto's komen allemaal van pinterest af!!
Wedding
Het leukste is natuurlijk als je partner hierbij kan zijn!

Portret
(mag natuurlijk ook een heer zijn!)

Vriendinnen/familie
twee (of meer) vriendinnen, of juist broer en zus.

Loveshoot

Zwangerschap

Gezin
Niks is natuurlijk mooier dan een happy family op de foto te kunnen zetten. Ik ben nog bezig met deze collage, deze voeg ik later toe!
Aanmelden;
Aanmelden gebeurt via PB naar mij! Ik houd zelf de lijst bij in het topic, deze dus gelieve ook niet te quoten. Dit is om onduidelijkheid te voorkomen.
Gelieve bij je aanmelding als fotograaf deze lijst in te vullen;
Boktnaam | Eigen naam | Fotografienaam | website en/of Facebook
Gelieve bij je aanmelding als model deze lijst in te vullen:
Boktnaam | Eigen naam | Thema Bijv. Gezin + indien van toepassing wie er meekomen | Voorbeeldfoto's
Mochten er onduidelijkheden zijn of twijfels? Stuur een berichtje!