Wij(ik en chelle_dora) vroegen ons af of er animo is voor een fotomeeting hier in de buurt.
Ik vind het altijd onwijs jammer dat er in het zuiden nooit shoots worden georganiseerd en ik beschik niet over een trailer om verder weg te reizen.
We hebben hier best wel wat mooie locaties en ook vast leuke modellen, dus graag zou ik gewoon weten of er fotograven en modellen bereid zijn richting Zuid Limburg te komen?
Chelle_Dora is sowieso bereid hierheen te komen, ook al is het weer een halve wereldreis haha
Maar misschien zitten er ook wel gewoon fotograven hier in de buurt die interesse hebben.
De omgeving is Valkenburg(Zuid Limburg), hier zijn vele mooie plekjes en het zal dan ook moeilijk worden om iets te kiezen maar ik zal de taak op me nemen een aantal mooie locaties uit te zoeken en t.z.t zal ik deze dan aan de fotograven en modellen voorleggen en daar word dan uit gekozen.
De meeting zal ergens in het voorjaar plaatsvinden, en tegen die tijd zal er dan ook een topic geopend worden met precieze datum(s), fotograven en modellen.
Dus, roep maar! Is er interesse?
Hier alvast één mooie locatie(nu in herfstkleuren):
http://i60.tinypic.com/1584isk.jpg