FM Vlietlanden, Mei 2015!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

FM Vlietlanden, Mei 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:28

Hierbij een fotomeeting topic, gezien het vorige topic onoverzichtelijk was en er gedoe kwam.

Bedoeling:
Fotomeeting op de vlietlanden. 4 sessies 'Sochtends, 4 'smiddags. Ik ben zelf fotograaf en organisator, en dus genoeg tijd hebben om alles in de gaten te houden. Er is op locatie voldoende parkeerplek, de precieze plek wordt later duidelijk gemaakt, input is hierbij gewenst! Mochten mensen specifieke wensen hebben van foto's, graag deze in t topic kenbaar maken.

Voor de fotograven:
er wordt verwacht dat je camera bij je hebt incl volle accu en geheugenkaartje. Ik neem eventueel mijn laptop mee zodat geheugenkaartjes kunnen worden overgezet op een usb stick. Ik wil ongeveer 8 fotograven voor de dag zelf hebben, tenzij er met koppels wil worden gewerkt.

Voor de modellen:
Er worden schone, droge en verzorgde paarden verwacht. Schoon tuig etc. Voor de duidelijkheid: de fotograven zijn bezig met het foto's maken. Zij kunnen niet even helpen met zadelen, vasthouden van paarden, etc. Hiervoor zul je dus zelf hulp moeten meenemen! Een paard per model!

Data:
26 April 2015
3 Mei 2015
10 Mei 2015
17 Mei 2015
24 Mei 2015

Eventueel andere data kan worden toegevoegd :j

LET OP: DEZE LIJST WORDT DOOR MIJ GEÜPDATET!
Fotograven:
1. Celiien
2. LoveUggs
3. chelle_dora
4. Taarss
5.
6.
7.
8.
Reserve:
1.
2.
3.
4.

Modellen:
1.its_laraa - Rosa
2. Rinske (geen bokt) - No Limit
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reserve:
1.
2.
3.
4.
IK QUOTE DUS ZELF, voor de duidelijkheid :')
Laatst bijgewerkt door Celiien op 11-12-14 10:55, in het totaal 6 keer bewerkt

LoveUggs

Re: FM Vlietlanden, Mei 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:34

Ik meld me! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:35

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:36

Why not? Hele andere data ook. Komt niet in de weg van dat topic :n
Mag ik geen eigen fotomeeting houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:37

Niet om het een of ander maar in de FM regels staat dat er geen alleenrecht is op 'meetingplaatsen'..

Ik meld me graaag aan als fotograaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:39

Klopt maar dit topic komt voor uit een ruzie, en omdat deze datums voor haar beter uit komen maar een ander topic gestart. Niet echt eerlijk maar vooral erg kinderachtig. Succes

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:41

Vooral kinderachtig :n ik heb geen ruzie niks, maar goed! Als je niet mee wilt, pb mij dan als je het ergens niet mee eens bent, maar ga niet deze meeting bevuilen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:41

NikkiTazz schreef:
Klopt maar dit topic komt voor uit een ruzie, en omdat deze datums voor haar beter uit komen maar een ander topic gestart. Niet echt eerlijk maar vooral erg kinderachtig. Succes

Even direct uit de FM regels;

Het kan natuurlijk voorkomen dat er een keer een dubbele meeting staat gepland op dezelfde plek. Het is dan de bedoeling hier samen uit te komen. Niemand heeft immers alleenrecht op het organiseren van fotomeetings.

---

Ik zie hier niks dubbels aan, immers is het andere meetingtopic voor maart, dit meeting. Topic voor mei. Ik snap begod niet hoe dat elkaar in de weg zou zitten.

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:45

Ik wil mijn shet Rosa graag aanmelden als model :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:46

Jullie staan aangemeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:46

chelle_dora schreef:
NikkiTazz schreef:

Even direct uit de FM regels;

Het kan natuurlijk voorkomen dat er een keer een dubbele meeting staat gepland op dezelfde plek. Het is dan de bedoeling hier samen uit te komen. Niemand heeft immers alleenrecht op het organiseren van fotomeetings.

---

Ik zie hier niks dubbels aan, immers is het andere meetingtopic voor maart, dit meeting. Topic voor mei. Ik snap begod niet hoe dat elkaar in de weg zou zitten.

Prima, geen probleem en veel plezier.
Vind de manier waarop alleen erg jammer, en dat is niet er samen uit komen.

Celiien, ook erg netjes en zonder ruzie om een opmerking als bevuilen te noemen, weer zoiets kinderachtigs. Maar prima, als dat jouw manier van communiceren is ;)

Succes en veel plezier!
Groetjes
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-14 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:47

Hoezo nou weer er samen uitkomen? Het zijn twee meetings met verschillende data?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:48

Nogmaals, de manier waarop, en de reden waarom deze meeting ineens georganiseerd word.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:51

Nt; ik snap je punt, maar dan moet je ook eerlijk zijn en aangeven dat Dshots een fotomeeting op dezelfde datum en locatie organiseert en zomaar de meeting overneemt, zonder dat TS ergens heeft aangegeven dat dat mocht.. Sorry maar dat is dan erg scheef, maakt verder niet uit, maar wilde dit al langer doen. Maar als je verder problemen hebt, zoals ik eerder zei, pb mij dan en doe dat niet in het topic. Niet zo'n leuk begin zo.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:52

NikkiTazz, ik vind het raar dat je hierom loopt te zeuren?
Daarbij gaat het er in het andere topic maar raar aan toe. Ik heb mij meteen op de lijst gezet. Dat een ander zich aanmeld maar zichzelf niet op de lijst zet is niet mijn probleem, maar dan vul ik dat plekje op.
Zeggen dat iemand zich als laatste aangemeld heeft terwijl een ander zelf al zegt dat zij zich later dan mij heeft aangemeld, klopt dan natuurlijk niet.
Dus ik ga lekker mee naar een leuke gezellige meeting, zonder gezeur.

Leuk Celien! Laat je me wel mee gaan? :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:52

Je staat al in de OP :')

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:54

Mag ik mij aanmelden als fotograaf? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:55

Ook dat is niet juist, maar zij zal waarschijnlijk wel contact opnemen met TS uit dat topic.
Buiten dat jij LoveUggs het er niet mee eens bent hoe het daar is gegaan, is het verder gewoon nogsteeds overzichtelijk.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:56

Iedereen is toegevoegd, ook een vriendin die nu naast mij zit wil graag mee met haar schimmeltje :j

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 10:57

Nikkietazz, nog een keer, wil je dit niet via het topic doen? Vind het echt heel jammer dat je mijn fotomeeting nu zo probeert te verzieken...

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:02

Leuk Celien.
Zou ik mijn wens dan maar doorgeven? Ik hoop nog iemand te treffen met een paard dat meer van de VD kan. Denk aan stijgeren/liggen/compliment etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:04

Celiien schreef:
Nikkietazz, nog een keer, wil je dit niet via het topic doen? Vind het echt heel jammer dat je mijn fotomeeting nu zo probeert te verzieken...

Ik probeer niets te verzieken meissie, ik liet alleen weten dat ik het jammer vind van de manier waarop, waarom etc. En dat ik het best oneerlijk vind tegenover het andere meisje in het andere topic.

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:06

LoveUggs schreef:
Leuk Celien.
Zou ik mijn wens dan maar doorgeven? Ik hoop nog iemand te treffen met een paard dat meer van de VD kan. Denk aan stijgeren/liggen/compliment etc.

Het is geen paard. Maar mijn shet Rosa kan liggen, zitten en we zijn bezig met het compliment dus tegen die tijd kan ze dat waarschijnlijk ook wel :) En steigeren heeel misschien ook wel.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:08

Leukleukleuk Lara!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 11:08

Super!! Hoop dat er meer modellen en fotograven bijkomen, hoop dat we er een gezellige dag van kunnen maken!