het zou mij heel leuk lijken om een honden fotomeeting te organiseren in de buurt van Jubbega/Heerenveen. Wie lijkt het ook leuk om mij hier bij te helpen.
en wie lijkt het leuk om mee te doen met de meeting. er mogen maximaal 2 honden per persoon mee en ik zat te denken 10 personen. en 4 of 5 fotograven. zelf doe ik ook mee met mijn 2 honden.
wat wil ik weten de boktnaam van jou, de naam van de hond(en) en ras en leeftijd.
oke dan leuk al zoveel aanmeldingen. wat voor honden neem je mee zozenn? nu moeten we ook nog zien dat we fotograven krijgen. zozenn ik zet je er eerst bij dan heb je in ieder geval een plek kan je niet op de datum kan er altijd iemand anders.
Ik zou me onder voorbehoud ook wel willen opgeven! Ik moet even kijken of ik een 2e iemand van thuis kan regelen om mee te gaan. Onze jonge hond kan in zijn enthousiasme nog wel eens lastig te hanteren zijn.
Zou dan gaan om een rottweiler teef van 7 (met gespleten bovenlip door een beet vroeger) en een kruising cane corso / amerikaanse stafford reu van 2
Nou ik red december niet meer ben ik bang. Mijn vader moet onverwachts geopereerd worden aan zijn heup. Ik zat dus aan januari te denken. Ik weet niet wat jullie er van vinden.