Afgelopen zaterdag was er op korte termijn een fotomeeting georganiseerd, bij thuiskomst bleven de berichtjes binnen stromen dus het ziet er naar uit dat deze meeting absoluut een vervolg moet krijgen!
Het zou het makkelijkst zijn om deze meeting wederom te houden op het strand van Ouddorp, ter hoogte van Westerduinpad (Paal 10 strandpaviljoen). Vanaf hier kunnen (en mogen, ook niet geheel onbelangrijk!) we direct het strand op namelijk en is makkelijk bereikbaar.

Zoals je kunt zien is dit ook een érg ruim strand, met meer dan genoeg ruimte om te galopperen, draven, en eventueel paddocks af te zetten wanneer je je paard genoeg vertrouwd om hierin los te laten lopen.
Het is de bedoeling om de meeting in december te plannen, met een reservedag in januari.
Ik vind het belangrijk dat iedereen voor, tijdens en na de meeting met respect met elkaar om gaat, en niet in gevaarlijke situaties terecht komen voor dat éne mooie plaatje.
Wil je je aanmelden als model met je paard of samen met stalgenoten je aanmelden?
Vul dan onderstaand lijstje in via PB, zodat het topic overzichtelijk blijft. De modellen worden niet 'gekozen', maar gaan gewoon op basis van aanmelding!
Aanmelden als model schreef:Boktnaam / Naam paard / Foto / evt voorkeuren voor foto's
Wil je je aanmelden als fotograaf? Stuur dan een PBmet de volgende gegevens:
Naam / Website/Facebook (portfolio) en ook voor de fotografen de vraag; welke voorkeuren zijn er qua foto's.
Ook de fotografen gaan op basis van aanmelding.
In principe (omdat ik verwacht dat we toch wel een béétje een koude winter krijgen) wil ik de meeting iets kleinschaliger houden in groepen van maximaal 4 modellen en 8 fotografen. Het is qua animo daarbij even de vraag of dit dan per dagdeel is, of dat we dit uitsmeren over 2 dagen.