Maar ik weet dat je voor het Amsterdamse bos wel toestemming moet vragen. Ik geloof dat ze niet meer zo makkelijk zijn met het toestaan van georganiseerde fotomeetings.
Probeer dit eerst even te regelen. Zou zonde zijn als de meeting later afgeblazen wordt.
Afhankelijk van de datum wil ik wel komen als fotograaf. En misschien wil de mede-eigenaar van mijn paard dan wel komen als model, maar dat zou ik even moeten overleggen
Ik zou mijn paard ook wel aan willen melden. Ligt wel aan de datum of ik kan of niet. Misschien dat een vriendin van mij ook wel wilt komen met haar appaloosa. Mijn paard kent een heel aantal vrijheidsdressuur oefeningen.
loadihra
Geplaatst: 05-10-14 15:48
Als er en datum bekend is zou ik ook wel erg graag willen komen met me jaarling appaloosa als er nog plek is misschien heb ik ook nog wel een knappe fell pony van 4 in de aanbieding in overleg met een vriendin
Ik wil me dan ook wel graag opgeven als model met ponylief laatste keer dat ik een meeting daar zou hebben heeft mijn vervoer zonder af te bellen me gewoon laten staan dus zou het leuk vinden nog een kans te krijgen haha!