Ik heb net een mailtje gestuurd naar Landgoed Twickel of het überhaupt mogelijk is om daar een herfst shoot te houden met paarden. Maar stel het is mogelijk en we kunnen fotograferen bij het kasteel en in de landgoedtuinen wie zou er dan allemaal mee willen? Meer info over Landgoed Twickel check dan even hun site. www.twickel.nl
Ja stuur morgen gewoon nog een mailtje al reminder voor ze. Wie weet gaat t dan wat sneller
jaleesa89
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-14 14:05
Update!! Ik heb bericht terug van het Twickel, ze gaan niet akkoord met een shoot bij t kasteel en de tuinen. Maar ik heb wel contact gegevens van een familie die een historische boerderij pacht van het landgoed en dat schijnt echt peerdevolk te zijn. Ik ga ze straks een mail sturen dus wish me luck
Mag ik je een tip geven? Kasteel Doorwerth in Doorwerth mag je voor 50 euro de gehele dag foto's maken rondom het kastelen en met het kasteel als achtergrond, jammer genoeg niet op de binnen plaats zelf. Als je allen wat bijlegt heb je de 50 euro zo bij elkaar. Moet je even een mailtje sturen naar N.goossen@glk.nl Zij is een medewerker van Exploitatie en Kastelen bij Geldersch Landschap en Kastelen. Zij kan je verder helpen eventueel.
@Roucha en Sophie; ik zal jullie int achterhoofd houden en als ik weer een update heb post ik die hier.
@Suusje; kasteel doorwerth zal ongetwijfeld prachtig zijn. Zo op de map is de locatie top. Twickel is voor mij alleen 20 minuutjes fietsen en daar ken ik de omgeving en dus ook veel van die stille mooie plekjes. Dus dat is voor mij nog wel eerste keus.
Als het door gaat wil ik zeker wel mee, of met mijn 13 jarige Shetland hengst of als fotograaf Het zal aan de datum liggen of ik dan vervoer kan regelen voor mijn pony.
Klinkt leuk, ik zou wel mee willen als fotograaf. Onder voorbehoud van de datum en vervoer. Ik kom uit Zwolle, dus zou graag willen komen als ik met iemand mee kan rijden, of als iemand mij bijvoorbeeld halverwege zou kunnen oppikken bij een station