Het onwijs toffe spel van Ubisoft dat begint bij Altaïr, leid naar Ezio Auditore, Conner, Edward Kenway en dan nu in Unity bij Dorian!
Mocht je het niet kennen hieronder zowel een Nederlandse als Engelse Link met de uitleg en het verhaal achter het spel
Nederlands: http://nl.wikipedia.org/wiki/Assassin's_Creed
Engels: http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin's_Creed
Aangezien ik nergens op bokt een topic kon vinden over Assassin's creed qua Fotomeetings, dacht ik lat ik er zelf maar 1 organiseren!
Mijn idee was om met mensen en/of paarden een fotomeeting te houden in de stijl en karakters van Assassin's Creed bij een Kasteel met tuin.
Het zou voor het mooie zijn als er 10 Fotografen waren en 5 menselijke modellen en 5 paarden(uiteraard bij de paarden mogen de eigenaren ook verkleed)
Ik wou zelf ook als model meegaan, omdat ik nog nooit een shoot heb gehad en dit mij toch wel een erg gave combinatie lijkt!
Het idee was om deze meeting in het voorjaar te houden, dit zodat men nog tijd heeft voor eventuele maken van kostuums en etc.
Uiteraard mogen jullie zelf bepalen als welk karakter jullie komen! Het lijkt mij handig om niet als dezelfde karakters te gaan, het is denk leuker om verschillend te gaan!
Ik zelf wou gaan als Fiora Cavazza:

Uiteraard heb je nog veel meer karakters!

En zo nog vele meer!
Als je je wilt aanmelden als fotograaf/model/paard+model plaats dan in het topic de info en stuur mij een pbtje! Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Voor de fotografen:
Boktnaam:
Fotografennaam:
Camera:
Website:
Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel):
Menselijke modellen:
Boktnaam:
Karakter(plus afbeelding karakter):
Ervaring:
Foto van jezelf:
Voor de paarden met eigenaren:
Boktnaam:
Paard:
Ras:
Los/OHZ/Portret/Speciale wens?(Graag aangeven wat):
Karakter(Met afbeelding):
Foto Paard:
Datum en locatie zijn nog onbekend! Maar daarom plaats ik het topic al, zodat we alleen kunnen brainstormen over de locatie. Uiteraard bij een kasteel met tuin, waar je met toestemming mag fotograferen en met paarden mag komen!
Hulp is uiteraard welkom!
Groetjes Susanne!