ik wil mijn eerste meeting organiseren in het dijkgatbos! het bos licht in Wieringerwerf Noord-Holland. er is een groot parkeer terrein dus er is genoeg ruimte om te parkeren met de trailer! er is een water bak en een aantal hindernissen daar kunnen eventueel ook rij foto's gemaakt worden! verder is er een veld waar we de portret en longeer foto's kunnen maken
de datum heb ik nog niet ingepland wilde in augustus maar omdat vele op vakantie zijn wil ik een poging wagen in september!
!het is een meeting voor kleine pony's van mini shet tot C pony!
het aantal modellen: wil het op een kleine meeting houden dus rond de 6 pony's! met meerdere aan meldingen gaat er gekozen worden!
goh ik weet dat ik en mijn buurmeisje het super leuk zouden vinden met onze d-pony's maar die zijn net eventjes te groot jammer ze heeft net de shet verkocht
over de datum kunnen we nog bespreken zat te denken aan een zondag in september! komt dat jullie uit? @teiger150 is goed lijkt me leuk
ik heb nu ook mijn pony carlos in het lijstje gezet mijn zusje gaat met hem meedoen!
Keet
Geplaatst: 22-08-14 15:52
Als het voor 13 sept is of na 1 okt wel tussen die tijd ben ik met vakantie Ben eventueel 6-7 september vlakbij het bos met mijn pony's dus dan zou het wel goed uitkomen.
oke ik zal ook ff met mijn vader overleggen die moet mij brengen maar als het lukt wil ik het wel in het weekend van 6-7 doen kan de rest ook in dit weekend?
7 sep heb ik zelf een wedstrijd (en ik rij er maar 4 per jaar ) het weekend daarna is horse event dat lijkt me ook geen goed idee, om een meeting te organiseren. Voor de rest ben ik volgens mij elk weekend wel vrij.
Ik denk dat het inderdaad wel handig is als we zsm een datum prikken andere fotograven en modellen zullen zich dan sneller aanmelden omdat er zekerheid is over een datum .
ik kan ook de 21e zullen we het dan op die datum doen iedereen hier mee eens?
lijstje tot nu toe
modellen: 1. carlos welsh 2. Keet ras NSPS 3. Jack ras Tinker ( irisch cob) 4. Lady Diamond Arabier 5. beertje mini shetlander 6 nog geen naam (wel prive gehad) 7. 8. wil het wel beetje klein houden zo rond de 8 modellen! fotografen: 1 marit- www.carlophotography.weebly.com 2. vivian- http://www.facebook.com/viviantusveldfotografie