Water Fotoshootdag voor honden 17 & 31 Augustus Drenthe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sdvfoto

Water Fotoshootdag voor honden 17 & 31 Augustus Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 17:53

Af en toe organiseer ik in mijn thuis studio wel eens fotoshootdagen met korting speciaal voor honden en katten. Dit keer wilde ik een fotoshootdag buiten doen voor honden. Na veel tips te hebben gehad qua locatie heb ik eindelijk 2 datums kunnen kiezen en 2 locaties.

Mocht hier animo voor zijn er zijn nog plekken vrij! Opgeven kan door middel van mij eventjes een mailtje te sturen. Of kijk gerust eventjes op mijn website voor mijn werk. www.sdvfotografie.nl De prijs van 15 euro is incl BTW!

Afbeelding

Seven

Re: Water Fotoshootdag voor honden 17 & 31 Augustus Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:58

Is dit een meeting of een shoot voor jou alleen en de modellen?

Dat laatste past in mijn ogen beter op de markt ;)

sdvfoto

Re: Water Fotoshootdag voor honden 17 & 31 Augustus Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 18:05

Dit is voor mensen met honden die een reportage van hun honden willen. Ik maak zelf de foto's indd..Ik plaats eigenlijk normaal hier nooit oproepen op. Maar ik had nu deze actie en ik dacht misschien zijn er wel bokkers die dit ook leuk vinden met hun hond.. Als ik dit op een totaal verkeerd deel plaats mijn excuus ;-)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:16

Dit hoort niet thuis op FM; het gaat hier om een commercieel aanbod - TS maakt de foto's en er wordt voor betaald - en dat betekent dat TS een Marktadvertentie mag openen, maar niet op FM. Hier dus een slotje.