Fotomeeting Meerdaalbos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirania

Fotomeeting Meerdaalbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 13:12

Afbeelding

Ik probeer het hier op bokt.nl nog eens opnieuw, met betere organisatie. Iedereen moet leren, val elkaar daar alsjeblieft niet op aan.

De organisatie was de vorige weken wat in het water gelopen aangezien ik het opeens erg druk had en niets kon doorgaan. We hadden uiteindelijk ook niet genoeg modellen en het weer was absoluut afschuwelijk. Hierbij dus poging twee met hernieuwd enthousiasme!

Wat?

Een fotomeeting voor paarden met achteraf een gezellige picknick in het bos.

Maar wat is een fotomeeting nu?

Een fotomeeting is een meeting waarbij paarden en hun eigenaars eens wat professioneler op de foto kunnen worden gezet, en het is voor fotografen de kans om hun fotografie te oefenen op een mooie locatie met leuke onderwerpen. Zonder voor iets te hoeven betalen!

Wat gebeurt er?

- Portretfoto's en stafoto's
- Rijfoto's
- Geen actiefoto's [sub](hier is een afzetting voor nodig, er is een kans dat de paarden ontsnappen en ik wil mensen die in het bos willen wandelen niet in de weg zitten)[/sub]
- Picknick (optioneel)

Wanneer?

Mogelijke data : 31 Juli & 1 Augustus

Planning
10u30 - 11u Aankomst, voorbereiding, tuigage, etc.
11u00 - 11u15 Portret en stafoto's
11u15 - 11u30 Opzadelen en kledij verwisselen (wanneer nodig)
11u30 - 13u15 Rijfoto's
13u15 - 14u00 +- Picknick

De planning kan nog veranderen en de tijden kunnen verschillen, het is de bedoeling te oefenen dus ook de tijdspannes kunnen verschillen.

Wie?

We zoeken in eerste instantie 3 modellen en 4 fotografen. Ik en mijn nicht zijn de bijkomende laatste fotografen. Moest er meer vraag naar zijn kunnen we het in twee dagdelen doen met 3 modellen per dagdeel (voormiddag en namiddag).

Modellen

Het maakt niet uit of je een oude pony hebt, een shet of een BWP, alles kan. De selectie van de modellen gebeurt later door de gekozen fotografen en de organisatoren. Wees zeker of je op die dag kan, meld je anders niet aan!

We kunnen eventueel een extra tijdspanne inlassen voor vrijheidsdressuur.

Aanmelden als model
Boktnaam :
RL naam :
Naam paard :
Voorbeeldfoto's :
Leeftijd :

Fotografen

We zoeken zowel professionele fotografen die eens een keertje iets leuks willen doen als beginnende fotografen. Het is de bedoeling om kennis uit te wisselen en zo meer te halen uit onze hobby.

Aanmelden als fotograaf
Boktnaam :
RL naam :
Ervaring :
Website/Portfolio/Voorbeelden :