Het leek ons (Lis (NoaLoverr) en mij) een leuk idee om samen een fotomeeting te organiseren, dit is onze eerste keer dus tips zijn welkom

De fotomeeting zal plaats vinden in Heeze bij het diepmeerven, dan kunnen we ook het water in duiken met de paarden

https://www.google.nl/maps/place/Diepe+ ... f902d6143d

Datum
De datum gaan we na de aanmeldingen via datumprikker besluiten, maar aangezien ik met mijn paard die week bij Lis op vakantie ben, hebben wij 13, 14, 15 en 16 Augustus vrij gehouden.
Modellen
We gaan uit van 8 modellen, het gaat op volgorde van aanmelding
Je kan je aanmelden via een pb naar mij
Vul onderstaande in:
naam:
boktnaam:
naam paard:
bijzonderheden (denk aan aparte kleding, kan je paard VD etc):
stuur 2 duidelijke foto's mee.
-We zorgen voor prikpaaltjes zodat we een paddock kunnen maken, als je het niet aandurft om je paard los te laten in een paddock, zorg dan zelf voor een longeerlijn.
-Zorg er voor dat je paard mooi schoon is, evt gewassen en dat ook je tuig mooi is voor op de foto
Fotografen
We gaan ook uit van 8 fotografen, het gaat op volgorde van aanmelding.
Je kan je aanmelden via een pb naar mij
Vul onderstaande in:
naam:
boktnaam:
website of 2 voorbeeldfoto's:
Ook al is de modellen of fotografen lijst vol, meld je alsnog aan, er zijn altijd mensen die last minute afmelden waardoor het zo kan zijn dat er meerdere van de reservelijst meekomen.
Mocht je gekozen worden als model, of meegaan als fotograaf en alsnog niet meekunnen laat dit dan zo snel mogelijk weten, zodat de volgende model/fotograaf op tijd op de hoogte gesteld kan worden.
Ik hou zelf in het topic de lijst met fotografen en modellen bij, liever niet quoten, zo blijft het topic overzichtelijk.
Mocht je ergens vragen of hebben, of niet mee eens zijn, Pb dan gerust.