Ik dacht het is weer is tijd voor een nieuwe meeting, met de voornaamste reden dat ik een nieuwe lens heb en zin heb in weer een gezellige meeting met gezellige mensen!
Graag even de gehele OP lezen voor je je opgeeft!
Het is de bedoeling dat het een portfolio meeting wordt voor Honden, dit omdat ik dit zelf nog niet veel in mijn portfolio heb en dus opzoek ben naar leuke modellen voor in mijn portfolio, en er hier op bokt vast nog meer mensen zijn die hier voor in zijn!
De locatie;
Ik zat zelf te denken aan het Balijbos in Zoetermeer, dit omdat Zoetermeer een beetje verder weg is voor mij maar makkelijker aan te rijden voor mensen van wat verder weg en hoop dat op deze manier er veel animo is met verschillende honden! En omdat de honden hier het hele jaar door toegestaan zijn in de losloopgebieden!
Het adres van het Balijbos is;
La Perla
Kurkhout 73
2719 JW Zoetermeer
Modellen & Fotografen;
Ik ben vooral op zoek naar verschillende modellen, uit een lopend en verschillende rassen maten en kleuren. Eigenlijk is iedereen welkom om zich aan te melden. Het wordt een portfolio meeting dus hoop ik dat er veel verschillende modellen zich aanmelden, kan je hond bijvoorbeeld allemaal leuke kunstjes is dat natuurlijk hartstikke leuk!!
Wel worden de modellen gekozen door mij en de fotografen die mee gaan! Ik had in gedacht ongeveer 6 modellen mee te nemen, in de ochtend 3 en in de middag ook, dit kan nog verhoogd worden naar 8 bij veel animo!
Daarbij wil ik ongeveer 6 fotografen meenemen, mocht er nou heel veel animo zijn kan dit altijd nog veranderen! Deze gaan op volgorde van aanmelding!
Datum;
De datum zou ik graag willen doen in eind Juli ongeveer, dit omdat het me leuk lijkt het een beetje op korte termijn te houden en dat ik hoop dat het dan mooi weer is!
Ik zat zelf de denken aan deze 2 data's;
Zaterdag 26 Juli of Zondag 27 Juli.
Een beetje afhankelijk wat voor dag de gene die meegaan het liefst hebben!
Het opgeven;
Graag zou ik willen dat alle mensen zich alleen opgeven als zij zeker weten dat ze deze data's kunnen, dit om laatste moment afmeldingen zoveel mogelijk te voorkomen!

Om je op te geven als zowel model of fotograaf moet dit lijstje volledig ingevuld worden, zodat ik goed overzicht houdt en alles netjes bij elkaar kan zetten!
Model;
Bokt naam:
Eigen naam;
Naam van de hond;
Ras en leeftijd;
Eventuele bijzonderheden;
Foto's (2);
Voorkeur Zaterdag of Zondag;
Fotograaf;
Bokt naam;
Eigen naam;
Website en/of Facebook;
Voorkeur Zaterdag of Zondag;
Ik hoop op een ontzettend gezellige en leuke meeting en een hoop leuke modellen en fotografen!
Groetjes Lisa.