Aangezien ik me laatst had opgegeven voor een fotomeeting die niet door ging en dat heel jammer vond wil ik nu zelf een organiseren, zodat ik zelf kan regelen dat hij doorgaat

Ik wil de fotomeeting het liefst op het strand houden en in de duinen van 's gravenzande bij de straat Verlengde Strandweg.
We kunnen bijvoorbeeld foto's maken in de duinen daar en daarna het strand op als er niet veel mensen zijn. Je kunt daar in de duinen ook super leuke foto's maken.
Ander idee voor locatie is Plas van alle winden (klein) of staelduinsebos.
Als er andere ideeën zijn voor locaties hoor ik het ook graag!
Het lijkt me leuk als er wat bijzondere paarden komen. Zoals een Fries, Fjord, Andalusiër of barok paard, een klein Shetlandertje. Maar ook zou ik het leuk vinden als er iemand komt die western rijd, iemand met uitgewerkt thema of iemand met een paard dat vrijheidsdressuur kan!
Bijzondere paarden krijgen voorang bij het inschrijven en anders; wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Fotografen kunnen zich via pb aanmelden met graag als onderwerp: inschrijving fotograaf + boktnaam
Modellen kunnen zich ook aanmelden via pb met graag als onderwerp: inschrijving model + boktnaam
Dit is zodat het voor mij duidelijk is en ik dadelijk iemand vergeet of iets dergelijks!
Zet er ook graag bij welk van deze data je kan (even kopiëren en ja/nee erachter zetten):
-Zaterdag 14 Juni
-Zondag 15 Juni
-Zaterdag 21 Juni
-Zondag 22 Juni
-Zaterdag 12 Juli
-Zaterdag 19 Juli
-Zondag 20 Juli
Ik ga mee als fotograaf of model. Ik denk fotograaf, maar dat kan nog veranderen

Ik hoop op veel inschrijvingen!