Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jikkeee schreef:Ik heb wel interesse, maar er is een verbod in de L&DD voor fotomeetings. Dat valt dus al af.
IJzeren man zou ik even geen flauw idee hebben waar dat je dit zou willen laten plaatsvinden. Heb je misschien een plattegrondje waar je dat zou willen?
SSDesign schreef:Heb je toevallig foto's van de omgeving?![]()
En kom jij ook met paard/hond of als fotograaf?
. Jikkeee schreef:IJzeren man is vrij groot. Het betaalde deel mag je bij mijn weten sowieso niet op met paarden, en het onbetaalde twijfel ik ook over.. Zal het even navragen op stal. Misschien andere locatie's in de omgeving bekijken.
Madje1992 schreef:Ijzeren man zou leuk zijn(maar mag je eigenlijk inderdaad niet komen), maar Vughtse Heide kan ook. Is daarnaast. Mogen paarden wel komen.
Ik wil me wel inschrijven, alleen de datum is bepalend of ik wel of niet kan.
Tja, geen speciaal paard, maar wil toch wel graag leuke professionele foto's. En toevallig is dit in de buurt.
Naam paard: Bella (Zifora)
Ras: Fjord
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 10
Is goed in: Lief kijken, rustig zijn, eten, racen, omgaan met honden.
Kan speciaal: speteren en rollen in het water
Is niet goed in: Gapen op commando, dat doet ze alleen wanneer ze wilt.
Foto 1
Foto 2
SSDesign schreef:Bedankt voor de info![]()
Heb besloten om me niet aan te melden als fotograaf. Ik zie dit namelijk als een gevalletje 'als het maar gratis is'. Sorry
Jikkeee schreef:Ik twijfel ook nog. Mede om de reden die SSDesign geeft, maar ook omdat je nog erg jong bent voor het organiseren van een meeting.
Open vraag dit he, voel je dus alsjeblieft niet aangevallen want dat is niet de bedoeling!
Ben je zelf al eens op een meeting geweest/eerder georganiseerd?
ik heb er inderdaad al wel wat gedaan en georganiseerd die ik georganiseerd heb was alleen niet via bokt, dus daar kan ik niks ik laten zien ik weet wat er bij komt kijken en snap heel erg goed dat je dit denkt.en ik ben er ook al wel eens geweest. Als model en een keer om foto's te maken ( niet dat ze goed waren hoor!)
lovecamantha schreef:Hoi!
Het leek mij erg leuk om een foto meeting te organiseren in regio 's' Hertogenbosch. (Vught)
We zoeken nog 5 modellen en 6 à 7 fotografen. Natuurlijk zouden we het leuk vinden als je jezelf op wil geven dat kan via het lijstje onder het kopje aanmelden!
De ijzeren man (dit is een vrij groot meer in Vught)
De Loonse en Drunense duinen (duinen en bos ook in Vught)
wanneer:
We hebben nog geen idee wanneer het makkelijkste is een donderdag.
We hebben het nog over de datum.
Thema's:
We hebben nog bijna geen ideeën voor thema's, hier geldt weet je er een meld dit dan eventjes!
Aanmelden?
We vinden het leuk als je jezelf aanmeld als model of fotograaf!
Vul je dan wel even dit lijstje in en stuur je het naar mij? En zet je het in het topic?
model
BoktNaam:
Leeftijd:
Vrouw/man:
Foto:
fotograaf
Boktnaam:
Leeftijd:
Ervaring:
Apparatuur:
paard
Naam paard:
Ras:
Geslacht:
Leeftijd:
Is goed in:
Kan speciaal:
Is niet goed in:
Foto:
hond
Naam hond:
Ras:
Geslacht:
Leeftijd:
Kan kunstjes:
Is niet goed in:
Foto:
modellen
Naam paard: Bella (Zifora)
Ras: Fjord
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 10
Is goed in: Lief kijken, rustig zijn, eten, racen, omgaan met honden.
Kan speciaal: speteren en rollen in het water
Is niet goed in: Gapen op commando, dat doet ze alleen wanneer ze wilt.
Foto 1
Foto 2
Boktnaam: lovecamantha
Leeftijd: 12
Vrouw
Foto: komt nog wel!
ik zou het hartstikke leuk vinden als je jezelf aan wilt melden er Is wel een ding dat ik liever niet heb namelijk kinderen onder de 12 en hengstige merries, wilde hengsten en merrie's. ook liever geen dominante honden
Groetjes!
Madje1992 schreef:Ik was me er al van bewust dat ook meetings geld kosten. Dus ben ook bereid hiervoor te betalen.
Alleen voor mij is het niet haalbaar om verder weg te gaan, aangezien ik geen trailer ter beschikking, zonder te huren, heb. En ik ook niet de auto heb om een trailer achter te zetten.
Heel misschien kan mijn broertje mee als groom, maar dat moet ik dan nog even bekijken.