Vorig jaar hebben we een ontzettend gezellige dag gehad met de groep dat we het er toen al over hadden een keer over te doen

Thema
We gaan niet alleen voor een herhaling van de EiF-meeting, maar ook meteen de BarokkePaarden-meeting uit 2012. Dit betekend dat de volgende paardenrassen zich mogen aanmelden:
- Friezen
- PRE's
- Cruzado Andalusiërs
- Lusitano's
- Lippizaners
- Knabstuppers
- Kladruber
- Frederiksborger
Opzet
- Er zullen 8 fotografen komen, en 4 om 4 modellen
- de datum is zondag 28 september geworden
- De locatie is de Herperduinen geworden
- Na afloop mag iedereen maximaal 5 foto's op webformaat leveren. De rest gaat op nabestelpagina, eveneens als originelen of afdrukken.
- Na afloop dienen de foto's binnen 2 maanden geleverd te worden aan de modellen. Indien dat niet zal lukken dien je dit aan te geven met geldige reden

Aanmelden fotografen
De meeting is bedoelt voor alleen fotografen uit het Equine in Focus topic. Fotografen mogen zich aanmelden tot 6 juni. Daarna zal ik gaan loten voor de fotografen die mee mogen, daarna kan aanmelden kan natuurlijk altijd nog maar dan kom je direct op de reservelijst.
Aanmelden kan als volgt; stuur een email naar EiF-meeting@outlook.com met het volgende:
- Naam
- Boktnaam
- Fotonaam
- Fotowebsite
Aanmelden modellen
Alle barokke rassen(friezen, PRE's, lippizaners etc zie hierboven) mogen zich aanmelden. Aanmelden kan tot 1 juli. Daarna zal er gestemd worden, alle aanmeldingen na 1 juli komen automatisch op de reservelijst.
Aanmelden kan als volgt; stuur een email naar EiF-meeting@outlook.com met het volgende:
- Naam
- Boktnaam
- Paardnaam
- Korte omschrijving over je paard
- enkele foto's van je paard
Modellen dienen sowieso hun vervoer geregeld te hebben en niet afhankelijk te zijn van andere deelnemers(uitzonderingen daar gelaten). Modellen hoeven NIET actief op bokt te zijn om zich aan te melden.
Ik houd hier in het topic een lijst bij met alle aanmeldingen, dit zal ik eens per dag, of 2 dagen doen. Als je er niet meteen bij staat, geen zorgen! Je krijgt een mailtje zodra ik je aanmelding gelezen heb, als je binnen 3 dagen niks binnen hebt probeer het dan nog een keer!
Edit: En natuurlijk mag iedereen van het Equine In Focus topic die geen zin heeft om foto's te maken zich aanmelden als mascotte/hulp