Algemeen: Ik wil voor het eerst een foto meeting organiseren wat me namelijk erg leuk lijkt eventuele hulp is altijd fijn of als er dingen opgemerkt zijn. Het is in Doornspijk op de zandverstuiving aan de badweg parkeerplaats aanwezig.
Datum: Nog niet bekend graag suggesties voor de datum!
Aanmelden: Opgeven kan via pb naar mij dan kan ik alles goed bijhouden.
Fotografen: Ik dacht aan 6 fotografen. Waarvan ik misschien fotografeer maar dat weet ik nog niet.
Modellen: Dacht ook aan rond de 6 modellen eventueel kan mijn arabier of barocke pony mee.
Gebruikersnaam: Naam: Paard: Ras: Foto:
Plaats: Doornspijk, het ligt aan de badweg. Iedereen krijgt van mij een PB met de exacte plaats.
Praktisch: Ik weet niet echt wat praktisch is, dat we 3 in de ochtend doen en 3 wat later? De fotografen moeten er wel gewoon de hele dag er zijn.
Zo, ik hoop dat ik niets vergeten ben, is ook de eerste keer dat ik zoiets organiseer dus hulp langs alle kanten is natuurlijk welkom. Aanmelden jullie en laat het gezellig worden!
Pandakaas
Geplaatst: 05-06-14 22:01
Ik wil mij misschien wel aanmelden met 1 of meerdere van mijn pony's als dit door gaat! Voor mij is het 10 min lopen vanaf mijn huis Foto's staan in profiel, als eerst optie zou ik de spikkel jaarling hengst meenemen en 1 van de merrie's. Met z'n 2en zijn ze daar wel eens eerder geweest en dat ging prima
Laatst bijgewerkt door Pandakaas op 05-06-14 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Onder voorbehoud van de datum wil ik me wel opgeven als fotograaf
Gebruikersnaam: Jolliej Naam: Jolanda Camera: Canon Website/pagina: http://jolliespictures.weebly.com/ Voorkeur datum: 12-13 en 19-20 juli, 27 kan ik niet, later kan altijd!
Ik zou mij ook wel op willen geven als fotograaf. Ik heb pas 1x aan een fotomeeting meegedaan en verder alleen mijn eigen pony gefotografeerd, dus dit zou een mooie gelegenheid zijn om te oefenen
Gebruikersnaam: anne_joy Naam: Anne Camera: Sony Alpha 58 met een 18-55mm en 18-135mm lens Website/pagina: http://avdburgfotografie.weebly.com/ Voorkeur datum: Van 30 juni t/m 22 juli ben ik op vakantie. Daaromheen maakt het mij verder niet uit.
Leuk! Onder voorbehoud van een datum doe ik graag mee! Ik zal morgen even braaf het lijstje invullen als ik op de laptop zit.
Pandakaas
Geplaatst: 06-06-14 07:57
Hier braaf de officiële opgave Ohja voorkeur voor een datum, eind juli?
Gebruikersnaam: Randhoeve Naam: Paard: Florencio, 1 jaar oud, hengst Ras: Mini appaloosa Foto: Foto van september 2013, heb nog geen duidelijke recente Hij is nu wel een stuk groter, smaller en vacht kwijt.
Paard: Noa, merrie Ras: Mini appaloosa Foto:
xCynthiaVos: Ik zag in je profiel je verzorgpaard, is dat toevallig die bonte vlak bij het rustpunt met de hertjes en lama's staat?
Ja toch! Dan had ik goed gegokt Loop er regelmatig met de honden langs. Misschien een tip, maak een advertentie voor de meeting op bokt markt! Er zou wel eens eerder wat georganiseerd worden kan ik me herinneren, maar dat ging steeds niet door vanwege te weinig mensen.. Soms lijkt het wel of deze omgeving een uithoekje is of iets
Leuke fotomeeting! Ik zie dat Jolliej zich ook heeft opgegeven. Maar waar ligt het precies Doornspijk? Voorbij Zwolle? (kom uit boven Friesland). Zit te dubben of ik me ook zal opgeven vandaar
xCynthiaVos
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-14 21:18
Randhoeve, Ja dat is best een goed idee! Ga ik binnenkort even maken c:
christina75, Ja is voorbij zwolle 20 minutjes verder (:
christina75
Geplaatst: 10-06-14 22:02
Bedankt Cynthia. Het lijkt me erg leuk, maar het is voor mij anderhalf uur rijden. Ik laat het nog even open en blijf het topic volgen.
We zouden ook eventueel samen kunnen rijden anders nog Maar dat moet je zelf maar even bekijken!
christina75
Geplaatst: 11-06-14 09:25
Jolliej schreef:
We zouden ook eventueel samen kunnen rijden anders nog Maar dat moet je zelf maar even bekijken!
Bedankt voor het aanbod Jolanda! Ik laat het nog even in me omgaan
xCynthiaVos
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-14 15:21
Is helemaal goed ik snap dat het best ver is hoor,
We kunnen eventueel er ook een leuk dagje van maken want paarden kunnen eventueel bij ons in de paddock en kunnen we wat eten en drinken en dan nog even de bossen in.
Maar dat licht wel aan wie er allemaal komen haha.
Maar laten we eerst de foto meeting doen ik maak binnenkort even een lijstje met de aanmeldingen vast (: