Mij leek het leuk om een fotomeeting te organiseren in het Amsterdamse bos. Ik hoop dat het jullie ook leuk lijkt en er veel aanmeldingen komen!
Datum en dagindeling
De datum waarop deze meeting plaats vind zal 22 Juni zijn. De dag wordt in 2 delen verdeeld, met in de ochtend modellen en in de middag.
Tussen de groepen door is er voor de fotografen een pauze.
Ieder model krijgt ongeveer 20 á 30 minuten per fotograaf.
Aan het eind van de portret- en standfoto's, krijgen de modellen samen nog 30 á 45 minuten voor los- en rijfoto's (losrijden bij ingerekend).
(indien de tijden te lang/kort zijn, suggesties zijn altijd welkom

De beste locatie om te fotograferen leek mij bij de paardenpicknick. Dit is op het plaatje rondje nummer 2.
Rondje nummer 1 staat voor de parkeerplek van de Ridammerhoeve (geitenboerderij). Het is ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf de parkeerplek.
Deze locatie biedt veel mogelijkheden: een dichte laan om blackfoto's te maken (2 zelfs), een paar mooie uitzichten met water,
een mooi groot grasveld voor rijfoto's en een paddock.
Helaas staan er in de paddock wel 2 picknick tafels en is hij dus minder geschikt voor het losgooien, maar misschien dat we deze tafels kunnen verplaatsen.
Het zou fijn zijn als iemand dus paaltjes heeft/kan regelen om een paddock van te maken.
Meer foto's: foto 1foto 2 foto 3 foto 4
Dit is niet de definitieve locatie, suggesties zijn altijd welkom

Aanmelding
Er kunnen 8 fotografen en 8 modellen mee.
De fotografen worden verdeeld in groepjes van 2, hierbij wordt rekening gehouden met de ervaring van de fotografen.
Modellen en Fotografen worden gekozen door middel van loting.
Graag aanmelden via PB! Dit kan tot en met 7 juni. Wie er mee gaan zal ik bekend maken op 8 juni.
Indien er veel aanmeldingen zijn is het mogelijk om, voor de mensen die niet ingeloot zijn,
een extra meeting te maken. Om het zo eerlijk mogelijk te houden

Graag dit lijstje invullen bij aanmelding: (via PB)
Aanmelden Fotografen
Boktnaam:
Naam:
Website/voorbeeld foto's:
Niveau :
Aanmelden Paarden
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Geslacht:
Niveau en/of eventuele bijzonderheden: