Zelf ben ik een beginnende fotograaf en ik zou het leuk vinden om een meeting te organiseren voor mensen zoals ik. Op een gewone meeting voel ik me namelijk vaak een beetje een kneus

Ik heb een spiegelreflex camera, Nikon D3100 met standaard lens, dus mooie foto's maken moet lukken.
De datum wordt 8 juni, dit is op een zondag. Deze datum staat vast, tenzij er te weinig aanmeldingen komen. Als de datum niet vaststaat is er namelijk altijd wel één die niet kan en ik hoop dat zo te voorkomen.
Zelf zat ik eraan te denken om naar het Staelduinse bos te gaan, omdat het strand vanaf juni gesloten is voor paarden. Mochten er andere ideeën zijn, dan mogen die genoemd worden. Wel graag in een straal van max. 10 km van dit bos.
Het is de bedoeling om paarden op de foto's te zetten, eventueel met de eigenaar. Er zullen verschillende onderdelen zijn, zoals standfoto's en onder het zadel. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om een 'paddock' te regelen, dus dit is in eerste instantie niet de bedoeling, maar als er iemand is die dit volledig kan regelen dan kan het worden besproken.
Ik zou graag 8 fotografen en 8 modellen willen hebben, omdat zo op elk moment één fotograaf per paard bezig kan zijn.
De modellen zullen uiteindelijk gekozen worden door de 8 fotografen. Modellen kunnen dus onbeperkt aangeboden worden. De aanmelding voor fotograaf gaat op moment van aanmelden en hierbij komen nog 5 reserve fotografen.
Als er nog vragen zijn kunnen die gesteld worden!
Aanmeldingformulier fotograaf
Naam:
Boktnaam:
Ervaring:
Camera:
Aanmeldingsformulier model:
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Bijzonderheden (zoals: dressuurtopper, maanoog):
Foto: