Van't winter heb ik een wintermeeting georganiseerd op het Borgerswold. Deze zomer wil ik dus weer een paarden meeting organiseren op het mooie Borgerswold. Voor deze meeting hebben we geen thema, die zal er ook niet komen. Alle stijlen zijn welkom lees western, engels, spaans ect. Let op!Voor de mensen met modellen die naar de wintermeeting op het Borgerswold 2014 zijn geweest mogen zich niet meer aanmelden dit is dat iedereen een kans moet krijgen om naar een meeting te mogen.
Citaat:Datum: Zondag 27 Juli 2014
Thema: Geen
De meeting zal bestaan met 12 fotografen en 8 modellen
De inschrijvingen van de modellen is tot 11 juni, de inschrijvingen voor de fotografen blijven gewoon open tot de meeting. De fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding. De modellen worden gekozen door de fotografen.
Aanmelden Modellen. VIA PB
Elke week zal er een update in het topic zijn welke modellen zich hebben aangemeld
Bokt naam | Naam paard | ras | minimaal 3 foto's
Aanmelden Fotografen Kan in het topic
Bokt naam | naam | fotografie naam | website | Canon of nikon
Ik hoop dat er wat animo is voor deze meeting

Foto zomer Borgerswold gemaakt door Nluder Shots
Citaat:Voor de mensen die Borgerswold kennen
Er zijn meerdere meetings gehouden op het Borgerswold, hierbij bleven jullie vaak voor aan vlak bij de parkeerplaats. Ik ga binnen kort t hele Borgerswold af lopen om te kijken of er meer mooie plekken zijn zodat we een keer wat nieuws hebben. Hier horen jullie nog meer over