Ik vroeg me af of er animo is voor een fotomeeting op het strand in Ouddorp met oudere paarden. Onder oudere paarden versta ik paarden van 20 jaar en ouder.
Het idee ontstond omdat ik dit zelf nog een keer met ons shetlanderhengstje van 24 dit zou willen doen, aangezien hij van de winter een terugval gehad heeft. Misschien zijn er meer bokkers onder ons die het leuk zouden vinden om hun oude, maar gouden paard willen vereeuwigen tijdens een fotomeeting op het strand? Tegelijkertijd is het voor de fotografen onder ons een mooie kans om hun portfolio aan te vullen met mooie foto's op het strand.
Waar? : Ouddorp (strand nader te bepalen, max. 5 minuten lopen van een parkeergelegenheid, zodat het voor alle oudjes goed te doen is).
Wanneer? 14 juni / 20 juni / 21 juni / 27 juni / 28 juni vanaf 19.00 uur (i.v.m. strandverbod voor paarden tot 19.00)
Wie? Paarden van 20 jaar en ouder.
Wat? Portretfoto's, losgooi/longeer foto's en eventueel rijfoto's.
Praktische informatie:
Er kunnen maximaal 8 paarden meedoen en 8 fotografen, zodat het redelijk kleinschalig blijft.
Bij meer dan 8 aangemelde paarden en fotografen wordt er door beide partijen gekozen. De fotografen maken een keuze uit de modellen en de modellen maken een keuze uit de fotografen. De niet gekozen fotografen en paarden komen op de reservelijst te staan.
Aanmelden
Aanmelden kun je doen door het onderstaande lijstje in te vullen:
Modellen
Boktnaam:
Naam paard:
Leeftijd paard:
Wat voor foto's? (portret/losgooi/rijfoto's)
Wanneer?: 14 juni / 20 juni / 21 juni / 27 juni / 28 juni
Foto paard:
Fotografen
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Wanneer? (14 juni / 20 juni / 21 juni / 27 juni / 28 juni)
Ik zal zelf gelijk maar de spits afbijten

Modellen
Boktnaam: Ingrid_92
Naam paard: Eelco
Leeftijd paard: 24
Wat voor foto's? (portret/losgooi/rijfoto's): Portret en losgooi
Wanneer? 14 juni / 20 juni / 21 juni / 27 juni / 28 juni
Foto paard: http://i61.tinypic.com/2ibolmo.jpg