Ik wil graag een modellen meeting organiseren voor kinderen met als thema het bovenstaande moodboard.
Een prinssen thee feestje, met lekkere cupcakes, (ice)tea, fijn spelen etc.
Om het niet te overweldigend te maken voor de kinderen heb ik besloten dat er 6 fotografen en modellen mee gaan.
Op de dag van de meeting zelf maken wij 3 settings in de stijl van het moodboard, elke setting zal wel anders zijn. Hoe
de settings er exact uit komen te zien wordt duidelijk na de sluiting van opgaves. Ik wil namelijk iedereen die mee gaat
vragen om iets bij te dragen voor de setting, deze spullen gaan uiteraard na de fotoshoot weer met je mee naar huis. Of
om bijvoorbeeld wat cupcakes te bakken. Ik zal zelf al zo veel mogelijk spullen verzamelen.
Het opgeven van meerdere kinderen is mogelijk. Wil een model bijvoorbeeld graag samen met haar vriendin op de foto?
Dan geef je de kinderen samen op. Wil je graag een foto van je dochter samen met een jonger of ouder broertje/zusje,
maar niet de hele shoot? Dan geef je alleen je dochter op en meld je bij extra dat er ook nog een broertje/zusje op de
foto kan, maar dat deze niet mee doet met de hele shoot. Aan het einde van de ochtend en middag word tijd gepland
waarin dit mogelijk is.
Locatie: Nader te bepalen maar in de omgeving van Zwolle (bv. het Engelse Werk
Datum: Nader te bepalen met de fotografen en modellen
Opgeven fotograaf
Bokt naam:
Fotografie naam:
Website/facebook:
Ik kan de volgende data: zo 1-6 / za 7-6 / zo 8-6
Ik zou eventueel de volgende spullen mee kunnen nemen:
Opgeven model
Als je meerdere kinderen opgeeft die apart op de foto gaan, graag dan per kind invullen.
Bokt naam:
Foto's (2):
Ik kan de volgende data: zo 1-6 / za 7-6 / zo 8-6
Ik zou eventueel de volgende spullen mee kunnen nemen:
Tijdens de extra tijd wil mijn dochter graag nog op de foto met: Broer(tje)/zus(je)/vriendje/vriendinnetje/etc