Paarden fotomeeting Omg. Egmond/Castricum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
darkadia

Berichten: 5249
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Paarden fotomeeting Omg. Egmond/Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:42

In t Bergerbos ken ik de weg ook inderdaad, veel gereden met vroegere verzorgpony :) Is denk ik een goed alternatief, ook omdat een aantal al aan gaven liever bos dan strand te willen.

@Ed_pin Misschien is het handig voor jou als TS om gewoon even degenen die zich hebben opgegeven via PB te contacteren over wat de opties zijn, en welke hun voorkeur heeft? En dan gaan voor wat voor de meesten uitkomt en op basis daarvan indien nodig de lijst deelnemers en fotografen aanpassen?

A_man

Berichten: 1569
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Paarden fotomeeting Omg. Egmond/Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:56

bergenbos kan ik sowieso heen, heb ik geen vervoer nodig.

strand fotos heb ik al van mijn pony dus liever bos, vind hier meer warmte in zitten

Ed_Pin
Berichten: 894
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Paarden fotomeeting Omg. Egmond/Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 14:17

Opzich een goed idee om iedereen afzonderlijk een berichtje te sturen met voorkeur..
Maar als je je aanmeld voor een fotomeeting, vind ik dat je toch alles zelf bijhoudt anders heeft het weinig zin om je op te geven naar mijn idee?

Zelf heb ik dan ook helaas de tijd er niet voor om alle inmiddels 20 personen even een berichtje te sturen..
en ze dan weer op een rijtje te zetten met voorkeuren.

Bij deze beslis ik dus waar en wanneer;

Wanneer; 27ARPIL
Waar; Bergenbos (exact adres volgt nog)

Voor een Beter overzicht.. ga even een nieuw topic openen, met de bestaande modelen en fotografen.
Uiteindelijk bij vele aanmeldingen (wat ik tot 6 april toe laat) wordt er gestemd wie er mee gaan.
Fotografen volgens het lijstje, bij afvalle komt de eerst volgende.

linkje nieuwe topic komt zo!

Ed_Pin
Berichten: 894
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 14:25

[FM] Fotomeeting Bergenbos, 27 April.



Hierbij de link naar het nieuwe topic.
Mocht er door de personen die op de lijst staan niet binnen deze week gereageerd worden dat zij alsnog meegaan/willen of zich per PB afmelden bij mij.
wordt je van de lijst afgehaald =)