Ik ben opzoek naar in totaal 6 fotografen (waaronder ik zelf) en 6 modellen voor een fashion meeting !
Alvast om even duidelijk te zijn, de modellen worden gekozen door de fotografen. Ik zelf regel 1 of 2 visagisten die de modellen zullen klaarmaken voor de shoot. De modellen zullen in overleg met de fotografen hun kleren kiezen.
Waar
Waar de meeting zich plaats vind zal in overleg met zowel de fotografen als modellen worden gekozen. Het zal in ieder geval wel omgeving Breda zijn.
Wanneer
Mijn idee is om eind Mei / begin Juni de meeting te laten plaats vinden. De precieze zal ook weer in overleg met zowel de modellen als fotografen gekozen worden.
Hoe gaat het op de dag zelf in zijn werk
Ik verdeel de 6 modellen in 2 groepen, een ochtendgroep en middag groep. Iedereen is op de afgesproken tijd op de afgesproken plek. De modellen zullen eerder moeten komen voor hun make-up.
De fotografen zullen in een tweetal werken en hebben per model een bepaalde tijd om hem / haar op de foto te zetten. Na de eerste groep kunnen de fotografen een pauze nemen en de volgende groep modellen wordt in die tijd opgemaakt. Daarna gaat het hetzelfde in zijn werk als de eerst groep.
Na de meeting dienen de fotografen ( in een maand tijd moet wel haalbaar zijn) 15 á 20 foto's aan het model leveren op webformaat voorzien van een logo. De modellen kunnen eventueel in overleg foto's nabestellen bij de fotograaf. De fotograaf mag natuurlijk de foto's voor zijn / haar portfolio gebruiken.
Aanmelden
Aanmeldingen gaan via pb naar mij, aanmeldingen in het topic worden niet in acht genomen.
Fotograaf
Boktnaam:
Naam:
Website:
Apparatuur:
Model
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Foto:
Als je jezelf opgeeft, gelieve meteen deze enquete in te vullen voor de datum en plaats.
http://www.thesistools.com/web/?id=395968
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel