Fotomeeting recreatieterrein Salmsteke te Jaarsveld.
Op zondag 20 april wil ik een fotomeeting organiseren in midden Nederland, op recreatieterrein Salmsteke om precies te zijn (foto's boven en onder zijn op salmsteke genomen). Dit is aan de rivier de lek met verschillende kleine strandjes, riet, afgrondjes, kiezels, gras e.d. Honden mogen hier buiten het hoogseizoen los, er zullen dus waarschijnlijk ook andere honden aanwezig zijn, houdt hier rekening mee. Er zijn echter wel genoeg strandjes om rustig je eigen plekje op te kunnen zoeken. De lek is voor de honden erg goed begaanbaar doordat de strandjes erg rustig aflopen het water in, het is echter niet de bedoeling dat de hond bij de eerste fotograaf al het water in plonst, hier wordt apart de tijd voor genomen voor de waterratten onder ons.
Er zullen 8 modellen (4 in de ochtend, 4 in de middag) en 8 fotograferen meegaan. De volgorde van de fotografen zal geschieden op basis van wie het eerste inschrijft. De modellen zullen vervolgens worden gekozen door de fotografen.
De fotografen.
De fotografen mogen deze lijst zelf quoten en invullen, let erop dat je telkens de laatste update van de lijst pakt!
Citaat:Boktnaam || Echte naam || Website
1. Kasmir || Rianne || http://www.rikifotografie.nl
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reserve
9.
10.
11.
etc.
De modellen.
De lijst met modellen zal ik zelf bijhouden. Inschrijven dient dus via PB naar mij te worden gedaan.
Naam hond:
Ras hond:
Bijzonderheden:
Foto's: max 4.