Citaat:Locatie: Terhorsterzand, Drenthe
Datum: Zondag 13 april
Hoi allemaal!
Een fotomeeting voor honden in Drenthe, op het Terhorsterzand (bij Beilen). Deze omgeving is erg gevarieerd qua achtergronden. Je hebt o.a. heide, een strandje, een meertje, zandpaden, bomenranden, een zandvlakte tot je beschikking. Het gebied is redelijk groot dus je zal zo goed als geen mensen, kinderen, ballen en andere storende objecten op de achtergrond hebben.
Om iedereen een eerlijke kans te geven op een plekje op de modellenlijst, is het helaas niet de bedoeling om honden op te geven die 26/10 of 16/02 al mee zijn geweest, of onlangs bij een meeting georganiseerd door iemand anders. Ik ga er vanuit dat hier begrip voor is, en anders hoor ik dit graag via een privébericht. Uiteraard geldt dit niet voor honden die op de reservelijst hebben gestaan, maar niet mee zijn geweest.
Er zullen 8 modellen en 8 fotografen mee gaan. Er komen dan twee groepen van 4 modellen. De fotografen gaan op volgorde van inschrijving. De volgorde van de modellen zal worden gekozen door de fotografen, naar wat zij nog nodig hebben voor hun portfolio.
Ik wil graag mee als fotograaf!
Zou je dan dit lijstje zelf aan willen vullen? Kijk eerst even goed of je wel het laatste lijstje quote!
Citaat:Fotografen
Boktnaam | Echte naam | Website
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reserve fotografen
9.
10.
11.
12.
Ik wil graag mee met model!
Zou je dan dit lijstje ingevuld en uitsluitend via pb naar Jorinda willen sturen?
Naam hond:
Ras hond:
Evt. bijzonderheden*:
Minimaal twee, maximaal vier duidelijke foto's**:
Citaat:*Denk aan kunstjes en dergelijke, maar vergeet het ook niet te vermelden als je hond een probleempje heeft wat betreft bijvoorbeeld andere honden of mannen. Dit laatste wordt verder niet meegenomen in het stemmen, maar is wel belangrijk om te weten als je hond uit wordt gekozen. Dan kan iedereen er rekening mee houden.
**Waar soms weleens een klein beetje over wordt geklaagd, is dat er vooral honden uit worden gekozen die waren aangemeld met mooie foto's. Dit heeft verder niets te maken met het feit dat de foto's mooier waren dan die van de reservemodellen, maar meer met het feit dat wanneer je een duidelijke foto inzendt, de fotograaf een betere inschatting kan maken van de hond. Een duidelijke foto kan echter zowel met een spiegelreflexcamera gemaakt worden, als met een mobiele telefoon. Zorg ervoor dat op minstens één foto de kop van de hond goed te zien is en ook op minstens één foto de rest van het lichaam, het beste in staande positie. Dit is natuurlijk niet verplicht, meer gewoon een tip en om onduidelijkheden te voorkomen.
Ik heb er weer zin in, jullie ook?