Ik zou graag mijn eerste fotomeeting willen organiseren, aangezien er niet zoveel hier in de buurt is dacht ik dat het wel leuk zou zijn. Het zou gaan om de locatie Zegerplas in Alphen aan den Rijn. We kunnen parkeren bij de golfclub en vanaf daar kan je vrij uitrijden richting de ruiterpaadjes. Ik heb er zelf 1x een buitenrit gemaakt, maar ga van tevoren nog wandelen in het gebied om het te kunnen verkennen.
De datum moet nog worden bepaald. Het wordt waarschijnlijk het voorjaar dus ik zit te denken aan eind maart. 15/16 maart of weekend erop. Aangeven bij je aanmelding graag! Dan kan ik snel een definitieve daum bekend maken.
Het is de bedoeling dat we (jullie, de modellen) te paard gaan en er kunnen ook nog wat stand/portretfoto's gemaakt worden. Er zal hier geen mogelijkheid zijn tot het losgooien van paarden!
Omdat dit mijn eerste fotomeeting wordt, wil ik het graag beknopt houden. Zodat het overzichtelijk en te behappen blijft, voor mij. Ik ga zelf mee als fotograaf en wil deze meeting graag in goede banen kunnen leiden

Modellen (Max 4)
Naam:
Paard/pony:
Ras + kleur:
Foto's:
-
-
-
-
Fotografen, graag personen die het gebied kennen! (Max 4)
Naam:
Vervoer:
Website/voorbeeld:
- xxPaige, Zevenhoven, eigen auto (http://www.paige-photography.weebly.com)
-
-
-
Bij opgave van meer modellen wordt er van te voren door mij kenbaar gemaakt wie er mee gaan. En eventueel wordt er een reserve persoon aangewezen.
De fotografen gaan in principe op aanmelding, maar fotografen die het gebied kennen gaan voor!
Bij suggesties staat mijn inbox altijd open!