Een Dog-Agility fotomeeting in het zuiden van Nederland, in de provincie Limburg!
Locatie schreef:De locatie word ergens in de provincie Limburg, dit zal nader besloten worden in het topic.
Datum schreef:De datum wordt nog nader bepaald, zodra de locatie zeker is zal ik een datumprikker aanmaken zodat we kunnen zien wat het beste uitkomt.
Verhouding modellen/fotografen schreef:Na een tip van Jonne zullen er maximaal 10 honden aanwezig zijn als model, mochten er nu 12 aanmeldingen zijn zullen we overleggen of de fotografen hier een probleem mee hebben. Vanaf 13 aanmeldingen word er sowieso gestemd voor modellen!
Opgeven als model schreef:Iedereen staat vrij om zich op te geven als model, ook agressieve honden en niet sociaal honden zijn ook welkom. Echter moeten deze gemuilkorfd zijn en ten alle tijden aan de riem.
Als je volgend lijstje invult en doorgeeft aan mij (KimD) zet ik je wel in het Quote lijstje in het topic.
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Niveau hond:
Foto hond:
Evt materiaal:
Opgeven als fotograaf schreef:Ook iedere fotograaf is welkom, of je nou beginnend bent en wilt oefenen of professioneel en je wilt graag je portfolio uitbreiden.
Als je volgend lijstje even invult en doorgeeft aan mij (KimD) zet ik je erbij in het Quote lijstje.
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Evt. website/FB pagina:
Veel plezier en hopelijk kunnen we er een leuke meeting van maken!