Hee allemaal!

Vorig jaar had ik dit idee ook al in mijn hoofd, maar nu wil ik het ook daadwerkelijk gaan realiseren.
Dus jawel… een fotomeeting met als uitgangspunt Fairytale ofwel sprookjesachtig!
Misschien kennen sommigen van jullie mijn stijl wel, het zachte, dromerige. Met prachtige vrouwen in mooie jurken op sprookjesachtige locaties.
Dit keer wil ik jullie meenemen in mijn wereld van de sprookjes!
Waar?
Bij mij in het dorp, ofwel Uffelte. Dit ligt dicht bij Meppel/Steenwijk/Assen.
Waarom hier? Omdat hier de magie begint…
(en omdat ik hier alle locaties weet, de jurken meebreng en zorg voor een hapje en drankje

Wat gaan we doen?
Ik had zo in gedachten om met verschillende modellen te werken zodat we verschillende ‘sprookjesfiguren’ hebben. Zelf dacht ik aan een soort van nymphen of elfen.
Een mede fotografe bij mij in het dorp heeft een prachtige grote sprookjesachtige tuin met verschillende plekjes.
Ik had het idee om hier in de tuin te ‘oefenen’ met de modellen zodat iedereen zich op haar gemak voelt.
Daarna lunchen met z’n allen, om vervolgens het bos in te gaan!
Tijdsschema van de dag wordt nog gemaakt.
Foto van de tuin (nog niet alles staat op de foto)

4 modellen en 8 fotografen
2 van de 4 sprookjes modellen zijn al geregeld, deze meiden hebben al redelijk wat ervaring met fotoshoots en daarbij passen ze perfect in het plaatje.

Er is dus nog plaats voor 2 andere modellen! Opgeven kan in dit topic, uiteindelijk kies ik de 2 modellen die het meest geschikt zijn.
Wat betreft fotografen denk ik dat het handigste is om met een groepje te zijn van maximaal 8.
Met mij erbij en nog een andere fotografe die met mij dit organiseert kunnen er nog 6 fotografen zich opgeven.
Van alle aanmeldingen kies ik de fotografen waarvan ik denk dat ze zowel zichzelf als het model op een hoger niveau kunnen brengen.
Haar en visagie
Ook zoeken we nog iemand die de modellen kan opmaken en/of het haar mooi kan maken.
Voor een beginnend visagist/make up artist zou dit een ideale gelegenheid zijn om prachtige foto’s voor je portfolio te krijgen. Of iemand die dit heel erg leuk lijkt mag zich natuurlijk ook aanmelden!
Regeltjes
Voor de goede orde zou ik graag wat regels op willen stellen. Door aanmelding ga je hier dan automatisch mee akkoord.
- Na afloop van de dag ontvangen de modellen een bepaald aantal foto’s voorzien van een copyright.
De modellen krijgen dan de gelegenheid de foto’s na te bestellen.
- De fotografen mogen de foto’s gebruiken voor hun portfolio.
- Zonder copyright en/of toestemming van de fotograaf mogen de foto’s niet zomaar ergens geplaatst of openbaar gemaakt worden.
Datum
Wat zou mooier zijn dan de meeting te houden te midden van prachtige bloeiende bloesems? We hopen dat de bloesems midden of eind april in volle bloei zijn.
Data moeten nog even bekeken worden, maar waarschijnlijk:
- Zaterdag 19 april of
- Zaterdag 26 april
Graag aangeven welke datum jou het beste uitkomt.
Aanmelden
* Boktnaam
* Gewone naam:
* Model of fotograaf:
* Website:
En modellen: Graag even een foto van jezelf meezenden!!

Modellen:
1. Coby Bruin
2. Daisy van der Wees
3.
4.
Fotografen:
1. Loontje_ ~ Lione Bakker
2. Marry Timmer (niet op Bokt)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Hoop dat het jullie een leuke meeting lijkt!