Het is dus een meeting om crossfoto's te maken. We willen wel een crossterrein gaan afhuren en Lelystad kwam al als optie. Let op! Voor het huren is een bijdrage vereist. Voor zowel modellen als fotografen zal er dus een klein prijskaartje aan hangen!.
Aanmelden voor de meeting? Stuur mij even een PB!
Fotografen
Naam/Boktnaam
Website/Facebook
Modellen
Naam/Boktnaam
Paard/Ras/Crossniveau
Foto (Max 4)
Belangrijk voor Modellen!
Veiligheid staat voorop, en wellicht klinkt het logisch ik wil het toch gezegd hebben.
Voor deze meeting stel ik het VERPLICHT dat iedereen het volgende draagt/om heeft:
- Cap (CE/EN-1384 gekeurd)
- Bodyprotector of airbagvest
- Bescherming voor het paard
Hallo Bokkers!
Ik zou graag eens een crossmeeting organiseren. Het idee is om met een klein groepje modellen en fotografen spring en crossfoto's te gaan maken. Eventueel kan dit op een afgehuurd crossterein, maar er zijn ook bossen waar er leuke sprongetjes zijn. Denk bijvoorbeeld aan het doornse bos.
Voordat ik iets ga organiseren wil ik weten of er uberhaupt animo voor is. Paarden mogen zich altijd aanmelden, maar zorg wel voor ervaring met crossen en springen.
Fotografen moeten rekening houden met veel wandelen aangezien we bij een bosgebied natuurlijk verder moeten trekken om niet constant op hetzelfde punt te staan.
Graag hoor ik of er animo voor is en ook of mensen suggesties hebben voor eventuele locaties.
Houd er rekening mee, dat als er een crossterein afgehuurd moet worden (bijvoorbeeld Lunteren) er een bijdrage bij komt kijken!
Groetjes,
Marjolijn