Ik denk dat het om deze Kelsey gaat: https://www.facebook.com/kelsey.cookson.7?fref=ts Mooie foto is dat hoor. Ik denk niet dat je te jong bent, als je goede foto's maakt. Ga ervoor, zou ik zeggen!
Bij onze meeting was laatst ook een meisje dat jonger was (leeftijd weet ik niet precies, maar iig minderjarig). Haar moeder was mee en wij hadden er verder geen probleem mee.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Tuurlijk niet! Vorig jaar was ik ook 12 en ging ik gewoon naar fotomeetings. Je zit meestal wel tussen volwassenen, maar dat is geen bezwaar voor mij. En fotografen zijn hele aardige mensen.
Natuurlijk kan dat, het zal een leuke ervaring voor jou zijn en je zult er veel van leren! Ik zou me gewoon opgeven voor een fotomeeting bij je in de buurt, is ook nog eens onwijs gezellig.
Ja behoorlijk. Ze had de hond niet onder controle t leek wel zo, Maar toen de honden los gingen voor spelen vloog die op alle kleine hondjes af zo ook op een pup.
Mijn hond weet dat als ik m roep hij onmiddellijk moet komen. Toen is die hond erachteraan gegaan en hap. Had een klein gaatje in z'n rug, en de rest zat in z'n k9. Ti's een klein poedeltje en dat is snel weg met een grote hond met grote kaken die wilt bijten
Ti's zo jammer dat er dan geen ouders bij zijn, soms denk ik wel eens van wat als