Hondenfotomeeting vlietlanden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke maand zullen we de meeting plannen?

Januari
4 (20%)
Februari
Geen stemmen
Maart
10 (50%)
April
2 (10%)
Mei
4 (20%)

Totaal aantal stemmen: 20


DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:10

Nou ik heb het gevoel dat niemand mij foto's wilt. Ik heb denk al 2 keer aangegeven of ik email adressen kan krijgen. Zodat ik ze kan opsturen naar de klanten, dit heb ik nog steeds niet gehad. :)
Ik heb alleen van Golddigger als ik het goed zeg gehad. En dit vind ik een beetje jammer. Ik ga nu pas verder als mensen er om vragen :)

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 23:33

Ik heb nog steeds niets van je ontvangen Demi en van Maud heb ik ook niets meer gehoord?

Met Luck gaat het sinds van de week ook weer helemaal niet goed en morgen gaan we naar Utrecht als min of meer laatste poging. Dus ik zou wel graag van iedereen de foto's willen ontvangen, want de kans is groot dat er geen nieuwe optie meer komt om nog foto's met haar te maken.

Buiten dat, er horen bij meetings gewoon een x aantal webbestanden per model geleverd te worden. Dit weet je van te voren als je je opgeeft.

NESCAFE

Berichten: 3204
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 07:32

Sterkte met Lucky Anne :) hopelijk kunnen ze daar nog iets voor hem doen.

Erna_

Berichten: 8834
Geregistreerd: 03-04-08
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 08:02

Ach Anne :(:)
Ik ga voor jullie duimen op een goede afloop!

Meijer1990

Berichten: 610
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Nieuw vennep

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 14:46

Ik duim voor Lucky

Zijn naam moet toch wel een keer geluk brengen.

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 15:23

Dankjewel allemaal!
Ze dachten aan een levershunt, maar die hebben ze op de echo niet kunnen vinden.
Morgen komen nog meer bloed uitslagen dan onze gewone dierenarts kon onderzoeken.
Als daar niks geks uit komt, gaan we het proberen met de 'gewone epilepsie' medicijnen en haar lever waardes goed blijven controleren.
Wel echt om gek van te worden, elke keer zitten ze weer op een ander spoor en weten we nog steeds niet wat er nu precies aan de hand is.

Edit: zo precies toen ik me berichtje verzond belde utrecht al. Buiten de vanaf het begin al verhoogde waarde om geen gekke dingen gevonden. We moeten dus gewoon aan de medicijnen en de lever controleren.

Meijer1990

Berichten: 610
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Nieuw vennep

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 16:03

Heeft zijn naam toch een beetje eer.

Fijn nieuws.
Medicatie en controle deden jullie al denk ik.

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 21:44

Medicatie mocht ze niet van mijn eigen DA ivm die leverwaarden, maar in Utrecht vonden ze die waarde niet zo schrikbarend.
Ze zeiden dat ie nog veeeeel hoger kon het was maar 1 waarde uit haar lever van de verschillende die ze meten die te hoog is. Dus die moeten we gewoon heeeel goed inde gaten gaan houden.

Als ze al medicatie kreeg, terwijl ze dus afgelopen maandag 2 zware aanvallen had, had het wel echt helemaal foute boel geweest natuurlijk. Nu dus een tijdje afwachten of het aanslaat en haar lever niet te ver doorschiet. Kan nog alle kanten op. We zijn er nog lang niet dus... -O-

Meijer1990

Berichten: 610
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Nieuw vennep

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 21:57

o balen zeg.

Erna_

Berichten: 8834
Geregistreerd: 03-04-08
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:01

Best spannend dan!

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 22:03

Ja Pfoe, slapeloze nachten.
Het kleine verwende meisje slaapt ook altijd bij me en als ze nu 1x beweegt snachts zit ik al rechtop.
Heel hard duimen dat het aanslaat...

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:18

AvWShots schreef:
Ik heb nog steeds niets van je ontvangen Demi en van Maud heb ik ook niets meer gehoord?

Buiten dat, er horen bij meetings gewoon een x aantal webbestanden per model geleverd te worden. Dit weet je van te voren als je je opgeeft.


Dat klopt, zit nu in mijn examen dus dat gaat liever voor. Ik sta al slecht met mn cijfers, dus ik het laat het dan niet verkloten.

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 13:26

Iemand die nog wil nabestellen, anders gaan mijn foto's de prullenbak in namelijk.
Misschien dat ik nog wat nabewerk voor portfolio, maar dat zie ik vanzelf dan nog wel :j

Liefs

Crista

Berichten: 3023
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:36

Demi, heb jij mischien ook een foto waar mijn vriend en in beiden in de camera kijken met beide hondjes? (De mallamute en de herder)

Ben nu op ht werk, zal morgen kijken wat ik wil nabestellen, ook van de rest. Want ben er domweg gewoon nog niet aan toe gekomen....

steph, heb jij je foto's ergens online oid? Ben helemaal gek van die foto met mn vriend zn hand en dat honden pootje, was benieuwd of je nog meer wat dat soort foto's hebt?

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:37

Crista schreef:
Demi, heb jij mischien ook een foto waar mijn vriend en in beiden in de camera kijken met beide hondjes? (De mallamute en de herder)


Ja zeker die heb, dan ga ik die uploaden naar mama's laptop en aan de gang er mee!
:j

Crista

Berichten: 3023
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Hondenfotomeeting vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 19:56

Oke, ik heb mijn keuze gemaakt. Sorry hoor, ik ben een beetje traaaaaaag geweest....

Ik heb een paar fotograven al een berichtje gestuurd maar van de andere fotografen weet ik niet precies welke naam bij welke fotograaf hoort enzo...

Ik wil nog foto's van;

Maud Velders
Nathalie Meijer
November Photography
I Que mon
Kelly Photograhy

Zouden die mij misschien en berichtje kunnen sturen met hun tarieven enzo?