Fotomeeting organiseren Gelderland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 04:35

Hoi hoi, ik woon ook in de buurt, tussen Arnhem en Nijmegen. Eventueel lijkt het me ook wel leuk om mijn paard eens mee op stap te nemen. Ik blijf dit topic even volgen om te kijken van hoe en wat. groetjes

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 10:20

Ik heb nog een paard als de koop deze week doorgaat die ook op de foto gezet mag worden.
Maar als het echt bij de posbank is zal het voor mij lastig worden omdat ik afhankelijk ben van mijn vader en die wil geen uur ergens naartoe rijden.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 09:51

wij wilden graag een meeting organiseren in de omgeving arnhem omdat deze er nauwelijks waren. Nu blijken er nog 2 te zijn in de omgeving arnhem en wij zitten te denken om dit dus te verplaatsen naar de regio Nijmegen in het bos van Berg en Dal.

Hierbij dus de vraag aan jullie wat jullie een interessante plaats zouden vinden? Liever Arnhem of Nijmegen?

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 10:03

liever arnhem

Mouzs_engel
Berichten: 866
Geregistreerd: 28-02-12

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 10:05

Liever arnhem

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 10:11

Is het bos van Berg en dal voor jullie eventueel bereikbaar? Voor de Veluwe / Posbank zijn vergunningen nodig en kun je er pas komen eventueel ter betaling. Dus dat is ook kl*te natuurlijk...

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 10:14

die vergunning heb ik standaard, ik heb geenv ervoer

Anoniem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:24

Ik heb liever [plaats] eerlijk gezegd. En als we iets er een beetje tussenin kiezen? :)

Brechtje_A

Berichten: 1537
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: Hattem, Nederland

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:35

Als het te bereizen is met het OV, dan maakt het mij niet uit :)

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 11:44

Het is wel te bereiken met ov en eventueel kan iemand je denk ik wel bij het dichtbijzijnste bushalte oppikken.

Is het een idee om gezamenlijk plaatsen of bossen uit te kiezen om het vervolgen daar te houden? Dan weten we gelijk of er genoeg aanmeldingen zijn en waar de voorkeur naar uit gaat.

Carmenxoxo
Berichten: 988
Geregistreerd: 08-09-12
Woonplaats: Huissen & arnhem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:46

Liever Arnhem (:

Eviii_x
Berichten: 788
Geregistreerd: 15-02-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:55

Carmenxoxo schreef:
Liever Arnhem (:


Geldt voor mij ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:29

Shauniraquel schreef:
Het is wel te bereiken met ov en eventueel kan iemand je denk ik wel bij het dichtbijzijnste bushalte oppikken.

Is het een idee om gezamenlijk plaatsen of bossen uit te kiezen om het vervolgen daar te houden? Dan weten we gelijk of er genoeg aanmeldingen zijn en waar de voorkeur naar uit gaat.

Dat lijkt mij inderdaad ook een goed idee. Voor mij is het prima om wat mensen op te pikken bij onze bushalte. 2 straten lopen en je hebt een bushalte bij mijn huis. Dus die mensen kunnen met mij meerijden mits ik op die dag ook kan. :)


Het is denk ik wel leuker om eens in [plaats] ergens te doen. Dit omdat er al 3/4 meetingen zijn die ook in Arnhem gaan. En dat is jammer. Verder heb je dan waarschijnlijk ook grote kans op veel dezelfde modellen. Ook vaak dezelfde omgeving en dat zou ik jammer vinden. :P

Eviii_x
Berichten: 788
Geregistreerd: 15-02-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:36

Deetjeeuh schreef:
Shauniraquel schreef:
Het is wel te bereiken met ov en eventueel kan iemand je denk ik wel bij het dichtbijzijnste bushalte oppikken.

Is het een idee om gezamenlijk plaatsen of bossen uit te kiezen om het vervolgen daar te houden? Dan weten we gelijk of er genoeg aanmeldingen zijn en waar de voorkeur naar uit gaat.

Dat lijkt mij inderdaad ook een goed idee. Voor mij is het prima om wat mensen op te pikken bij onze bushalte. 2 straten lopen en je hebt een bushalte bij mijn huis. Dus die mensen kunnen met mij meerijden mits ik op die dag ook kan. :)


Het is denk ik wel leuker om eens in Nijmegen ergens te doen. Dit omdat er al 3/4 meetingen zijn die ook in Arnhem gaan. En dat is jammer. Verder heb je dan waarschijnlijk ook grote kans op veel dezelfde modellen. Ook vaak dezelfde omgeving en dat zou ik jammer vinden. :P


3/4 meetings in Arnhem?
Heb er tot nu maar 1 gezien en er is d'r in opkomst. Nog genoeg plekjes over in Arnhem hoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:40

Dit zou de 4de al worden. :+
Die er al is geweest, dus die van ons. Dan die in de zeebergse (?) bossen achter een manege. Dan nog eentje in Arhnem Noord. En dan zou deze er nog bij komen. Dat zijn er toch echt 4. ;) (Anders had ik het niet gezegd)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-14 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Brechtje_A

Berichten: 1537
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: Hattem, Nederland

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:43

Ik vind Nijmegen ook een goede keuze :)

Anoniem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:44

Brechtje, je zou dan met mij mee kunnen rijden mocht het niet met het OV te bereiken zijn. :)

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 16:05

ik heb samen met lisa overlegd dat het toch het bos in Berg en Dal wordt, om meerdere mensen met hun paarden de kans te kunnen geven om ook model te zijn en voor hun Nijmegen misschien beter te bereiken is.

Ik maak misschien zo nog het nieuwe topic aan met meerdere gegevens erin en daarin kan je jezelf opgeven :)

Anoniem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:12

Prima! Zet je een linkje hier in het topic? :)

Lizaa01

Berichten: 721
Geregistreerd: 15-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:23


Anoniem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:37

Dat was inderdaad ook wat ik zei, super dat jullie hem nu naar [plaats] gaan verplaatsen! Houden we een lente meeting? Dus meer tegen april aan. Of willen jullie er eentje nog in februari doen? :)

Lizaa01

Berichten: 721
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:38

Hij zal in mei zijn!

Anoniem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:47

Oh, dan is het inderdaad wel lekker weer ja. Proberen jullie het dan in de (school) vakantie te plaatsen. Of hoe zit dat? Misschien handig voor de fotografen die meegaan, om zo'n automatische planner te maken?

Lizaa01

Berichten: 721
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:50

Nee het zal in het weekend zijn, maar de precieze datum zal in het topic worden gezet!

Anoniem

Re: Fotomeeting organiseren Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:51

Die bepalen jullie dus? Of wordt er wel overlegd? (Dat in het weekend begrijp ik! Maar misschien zijn er mensen die na de vakantie weer met school zitten. Vandaar. ;))