[FM] Fotomeeting Amsterdam met graffiti achtergronden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sj33k

[FM] Fotomeeting Amsterdam met graffiti achtergronden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 14:37

Wie zou het leuk vinden om een fotomeeting te organiseren in bijvoorbeeld Amsterdam op (verlaten) bedrijventerrein bij voorkeur met gave graffiti muren voor een bijzondere achtergrond.

Wie weet zo'n locatie en zou het leuk vinden om z'n paard/pony in zo'n omgeving te laten fotograferen?

Afbeelding

Anoniem

Re: [FM] Fotomeeting Amsterdam met graffiti achtergronden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:37

Onwijs leuk idee alleen jammer dat het aan de andere kant van NL wordt gehouden..

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:23

Ik heb in ieder geval al interesse als fotograaf, studeer in Amsterdam en ben er erg vaak, maar geen idee waar dit zou kunnen!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:33

Hier ook interesse, maar waar je dit met paarden zou kunnen doen.. Ik weet dat je onder de A8 wel een vrije graffiti-plaats hebt, maar daar kun je met je paard niet heen.

Wil je echt een graffiti achtergrond, of is een andere niet doorsnee achtergrond (vervallen gebouw oid) ook goed. Dan heb je natuurlijk alweer mee keuze! Ik denk dat vooral veiligheid een groot punt is waar rekening mee gehouden moet worden. Dit soort achtergronden vind je vaak niet in de buurt van een weiland/bos oid.

sj33k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 12:53

Bedankt voor jullie reacties.
Ik vind graffiti echt prachtig. En inderdaad veiligheid en gemak is wel een groot punt is. Ik ben benieuwd of er bokkers zijn die een tip hebben voor graffitimuren waar we met trailers kunnen komen en veilig foto's kunnen maken.

sonrisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:59

Ik zit even hardop mee te denken.
Misschien kan iemand op een aantal grote houten platen een graffitie tekening maken en dat je die ter plaatsen in elkaar zet met een paar stevige balken er achter dat je een frame maakt.
Dan zou je iemand moeten hebben die kan graffitie spuiten en iemand die handig is en het in elkaar kan zetten. Iedereen zou dan wel een bijdragen moeten geven voor de verf en hout materialen.

Maar je zou het dan overal neer kunnen zetten.

sj33k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 13:02

sonrisa schreef:
Ik zit even hardop mee te denken.
Misschien kan iemand op een aantal grote houten platen een graffitie tekening maken en dat je die ter plaatsen in elkaar zet met een paar stevige balken er achter dat je een frame maakt.
Dan zou je iemand moeten hebben die kan graffitie spuiten en iemand die handig is en het in elkaar kan zetten. Iedereen zou dan wel een bijdragen moeten geven voor de verf en hout materialen.

Maar je zou het dan overal neer kunnen zetten.

Dat is inderdaad ook een optie! Dan zoeken we nu dus bokkende graffiti-artists!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:11

In Amersfoort heb je naast het Eemplein ook van die vrije graffitimuren. Ze zijn niet zo hoog, maar misschien wel een optie? Parkeren met een trailer daar zal lastig worden, maar als je verkeersmakke paarden hebt denk ik wel dat je er vanuit een plek in de buurt heen zou kunnen stappen.

Overigens is het alleen een tip, ik kan niet op fotomeeting buiten mijn woonplaats.

sj33k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 21:34

bedank voor je tip, ik moet toevallig binnenkort in Amersfoort zijn dan zal ik er eens rondkijken.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:11

Goh, het idee is wel echt anders dan meestal hier op bokt.

Ik weet eigenlijk niet eens of ik het nu heel mooi vind, of juist helemaal niet. Mocht dit echt georganiseerd worden, dan heb ik op zich een paard dat mak genoeg is om ook in een wat drukkere stadsomgeving braaf mee te werken.
En ik geloof dat ik het wel een poging waard vind, om te zien wat de resultaten zouden worden.

Wil je dan een paar verschillende achtergronden? Want dan zou je dus met een trailer naar verschillende plekken moeten rijden? Of 1 achtergrond?

Graffiti als achtergrond, ik geloof dat het dan wel het mooist is als het paard ook echt mooi uitgelicht wordt. Maar dan moet je al weer met lampen gaan werken.

Hmmm, erg interessant, ik volg in ieder geval!

Ik ben benieuwd of dit uiteindelijk ook echt door zal gaan.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:15

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:51

Ik heb ook interesse.
Hou me aanbevolen.
L

Ik kan niet vertellen hoe en wat

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:15

Hier is het al heel lang stil, maar gaat hier nog vorm in komen? of?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:41

Ben ik ook wel benieuwd naar?