Het lijkt mij leuk om een thema fotomeeting te organiseren, met paarden natuurlijk. De locatie die mij zelf erg aanspreekt is de Sahara in Ommen of daar een andere zandvlakte in de buurt. (andere locatie natuurlijk ook mogelijk, wel in de buurt van ommen, zwolle) Deze meeting wil ik organiseren voor zowel beginnen als ervaren fotografen.
De meeting word gehouden op een zondag. De datum word onderling bespoken bij genoeg animo. (meeste stemmen gelden word het dan) (minimaal 3 modellen en minimaal 6 fotografen) (max 6 Modellen en 12 fotografen)
Bij veel opgave van modellen mogen de fotografen stemmen. De fotografen geld het wie het eerst opgeeft mag mee. (er kan dus een wachtlijst komen)
Thema ideeën: * Fantasy * Cowboys en indianen * Romeinse tijd * Sprookjes
Andere thema's zijn van harte welkom!
Het idee van de meeting: * Portret foto's * Actie foto's ( zou leuk zijn al er een of meerdere paarden komen die kunstjes doen) * Rij foto's
Modellen moeten hun eigen thema kleding meenemen.
Wil je je aanmelden? Vul dan even onderstaand lijstje in en dan kunnen we kijken als dit te realiseren valt.
Modellen: Bokt naam: Eigen naam: Leeftijd: Naam paard: Ras paard: Thema voorkeur: Wat kunnen jullie:
Vul bij wat kunnen jullie in als je alleen portret foto's kan of ook rijden en eventueel kunstjes.
Fotografen: Bokt naam: Eigen naam: Leeftijd: Beginner of ervaren: Website of facebookpagina:
Ik zelf ga mee als fotograaf en een vriendin van mij ook (wanneer voor haar de datum natuurlijk uitkomt)
Als het in de sahara is kom ik lopend dus dat zou zeer goed uitkomen!
Modellen: Bokt naam: MarlindeRooz Eigen naam: Marlinde Leeftijd: 7 Naam paard: Xander van de Nijman Ras paard: Shetlander Thema voorkeur: sprookjes Wat kunnen jullie: Vrijheidsdressuur, westernstijl en dan zonder zadel crossen, bitloos, of compleet in dressuurset met oornetje en wit dekje! Of ik in een jurk er bij.
Eventueel zou ik ook wel willen, maar ligt aan de datum. Bokt naam: xLianneZorro Eigen naam: Lianne Leeftijd: 17 Naam paard: Appie Ras paard: KWPN Thema voorkeur: Maakt mij niet veel uit eigenlijk. Indianen/Sprookjes. Wat kunnen jullie: Ik zou dan alleen standfoto's willen. Ik weet niet hoe mij merrie in een andere omgeving is. Wij kunnen trouwens niks bijzonders kwa kunstjes enz .
Leuk liannezorro! Ik zal morge ff een lijstje maken met alle geïnteresseerden op rij
Adawi
Geplaatst: 30-10-13 19:17
Graag opgeven als model:
_Juudith, jij hebt hem zelf al eens voor de lens gehad
Bokt naam: Adawi Eigen naam: Kitty Leeftijd: 24 Naam paard: Harry Ras paard: Mini Shetlander Thema voorkeur: Geen voorkeur. Het lijkt me ook wel eens leuk om hem op "aangepast chique" te laten gaan; Knotten in, maar wel met een mooi lint erdoor gevlochten of roosjes o.i.d.. Of iets in de trant met sprookjes of cowboy Wat kunnen jullie: Harry kan voor de sulky, vindt verder alles prima hoe je 'm "aankleed". Kunstjes zijn we pas net mee begonnen. Momenteel is Harry volledig geschoren.
Foto's van voorgaande meeting: (Ondertussen heb ik heel wat nieuwe spullen voor hem, wat beter past. Onder andere een zwart leer halster, een bruin touwhalster, een net stof halster, bruin hoofdstel met V-frontriem met diamantjes)
Bokt naam: __Lauraa Eigen naam: Laura Leeftijd: 18 jaar Naam paard: LD Live Laugh Lola Ras paard: shetlander x arabier Thema voorkeur: Alles is mogelijk, fotografen mogen van te voren laten weten wat ze het liefst willen Wat kunnen jullie: Lola is nog geen jaar dus ze kan geen bijzondere dingen. Ze kan wel heel goed mooi zijn, en ze heeft prachtige gangen
Fotografen: Bokt naam: Fellow Eigen naam: Kirsten Leeftijd: 14 (tegen de tijd van de meeting waarschijnlijk 15) Beginner of ervaren: Twijfelgeval, ben inmiddels wel wat beginner-af, maar ik ben geen fotograaf met jaren en jaren ervaring. Website of facebookpagina: https://www.facebook.com/DkwFotografie + www.dkwfotografie.tk
Ooh _lauraa wat een schatje zeg!! Leuk fellow dat je ook interesse hebt in fotograferen!
Jammer hannemarie dat je niet kunt!
Herlinde98
Geplaatst: 01-11-13 19:16
Bokt naam: Herlinde98 Eigen naam: Herlinde Leeftijd: 15 Naam paard: Toran Ras paard: onbekend Thema voorkeur: Ik heb niet echt een voorkeur, ga mee met wat er gekozen word. Ik heb niet veel kostuums maar kan wel wat regelen of knutselen om een beetje in de trand te blijven. Wat kunnen jullie: wat vrijheidsdressuur, zonder zadel rijden, op neckrope en ik principe ook bitloos maar ik heb geen bitloos hoofdstel. Ik rijd concour in dressuur ( gewoon B) en springen ook.
Hierbij wat foto's voor de indruk.. In het onderschrift staat ook een link naar mijn youtube account, voor als er belang is bij wat meer foto/filmpjes..
Wat leuk, hier train ik regelmatig! Wij rijden endurance en zijn nou niet echt van het verkleden..haha, misschien ben ik daar te oud voor!
Modellen: Bokt naam: kristelhans Eigen naam: Kristel Leeftijd: 33 Naam paard: Beer Ras paard: Fjord, reus. 1.55 Thema voorkeur: - Wat kunnen jullie: heel lief kijken en mensen aan het lachen maken.
Wij kunnen dus niks en verkleden ons ook niet maar Beer is wel heul fotogeniek.
Herlinde98
Geplaatst: 02-11-13 15:17
Deze foto vond ik ook nog Ik hoop dat jullie het wat vinden..
Kristelhans!! Mooi beest! Alleen mooi zijn is ook een optie hoor hihi!
Herlinde98 gaaaaf!!
Modellen hebben we nu iig nu nog wat fotografen!
Yvonne_V
Geplaatst: 03-11-13 12:06
meld me als fotograaf! Fotograaf Bokt naam: Yvonne_V Eigen naam: Yvonne Leeftijd: 19 Beginner of ervaren: Oordeel zelf maar Website of facebookpagina: facebook
Hee __Lauraa ik zie dat jij ook bij nieuwleusen vandaan komt!! Me 2 =D
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-13 12:47
even een korte samenvatting van alle opgaves tot nu toe, op volgorde van aanmelding.
Modellen: 1. Bokt naam: MarlindeRooz / Eigen naam: Marlinde / Naam paard: Xander van de Nijman / Ras paard: Shetlander / Thema voorkeur: sprookjes / Wat kunnen jullie: Vrijheidsdressuur, westernstijl en dan zonder zadel crossen, bitloos, of compleet in dressuurset met oornetje en wit dekje! Of ik in een jurk er bij. 2. Bokt naam: xLianneZorro / Eigen naam: Lianne / Naam paard: Appie / Ras paard: KWPN / Thema voorkeur: Maakt mij niet veel uit eigenlijk. Indianen/Sprookjes. / Wat kunnen jullie: Ik zou dan alleen standfoto's willen. Ik weet niet hoe mij merrie in een andere omgeving is. Wij kunnen trouwens niks bijzonders kwa kunstjes enz . Onder voorbehoud van de datum 3. Bokt naam: Adawi / Eigen naam: Kitty /Naam paard: Harry / Ras paard: Mini Shetlander / Thema voorkeur: Geen voorkeur. Het lijkt me ook wel eens leuk om hem op "aangepast chique" te laten gaan; Knotten in, maar wel met een mooi lint erdoor gevlochten of roosjes o.i.d.. Of iets in de trant met sprookjes of cowboy / Wat kunnen jullie: Harry kan voor de sulky, vindt verder alles prima hoe je 'm "aankleed". Kunstjes zijn we pas net mee begonnen. Momenteel is Harry volledig geschoren. 4. Bokt naam: __Lauraa / Eigen naam: Laura / Naam paard: LD Live Laugh Lola / Ras paard: shetlander x arabier / Thema voorkeur: Alles is mogelijk, fotografen mogen van te voren laten weten wat ze het liefst willen / Wat kunnen jullie: Lola is nog geen jaar dus ze kan geen bijzondere dingen. Ze kan wel heel goed mooi zijn, en ze heeft prachtige gangen 5. Bokt naam: Herlinde98 / Eigen naam: Herlinde /Naam paard: Toran / Ras paard: onbekend / Thema voorkeur: Ik heb niet echt een voorkeur, ga mee met wat er gekozen word. Ik heb niet veel kostuums maar kan wel wat regelen of knutselen om een beetje in de trand te blijven. / Wat kunnen jullie: wat vrijheidsdressuur, zonder zadel rijden, op neckrope en ik principe ook bitloos maar ik heb geen bitloos hoofdstel. Ik rijd concour in dressuur ( gewoon B) en springen ook. 6. Bokt naam: kristelhans / Eigen naam: Kristel / Naam paard: Beer / Ras paard: Fjord, reus. 1.55 / Thema voorkeur: - / Wat kunnen jullie: heel lief kijken en mensen aan het lachen maken
Aanmeldingen genoeg dus.. Nu is het misschien handig om een datum te gaan prikken, modellen en fotografen kunnen zicht nog gewoon aanmelden. Het maximum aan modellen is wel bereikt. Mijn idee is als er nog meer modellen zich aanmelden deze op de wachtlijst komen. Voor fotografen geld het zelfde wanneer het max is bereikt.
Dus mijn vraag aan alle modellen en fotografen noem een aantal zondag die je WEL kunt tot en met begin december. Dan plannen we het de zondag wanneer de meeste mensen kunnen.
Ik begin vast; ik kan op: Zondag 24 december / zondag 1 december / zondag 8 december
Yvonne_V
Geplaatst: 03-11-13 13:10
Citaat:
DATUM Zondag 1 december - _Juudith - Yvonne_V
Zondag 8 december - _Juudith - Yvonne_V
Zondag 24 december - _Juudith - Yvonne_v
Alles is van mijn kant o.v.b. want ik krijg mijn stage rooster pas volgende week, en kan zijn dat ik dan moet werken