Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Likemaaike schreef:Graag even dit lijstje aanvullen:
Ik ben 13 november aanwezig als fotograaf/model en kan 's ochtends en of 's middags.
Likemaaike - fotograaf - gehele dag
Rina- model-smiddags
Likemaaike schreef:Rina wat leuk dat je je hier meldt! Het lijkt me een erg leuk paardje om op de foto te zetten! Als ze net zo mooi stil kan staan als de merrie die je mee had voor Veendam ben ik helemaal blij!
rina schreef:Likemaaike schreef:Graag even dit lijstje aanvullen:
Ik ben 13 november aanwezig als fotograaf/model en kan 's ochtends en of 's middags.
Likemaaike - fotograaf - gehele dag
Rina- model-smiddagsLikemaaike schreef:Rina wat leuk dat je je hier meldt! Het lijkt me een erg leuk paardje om op de foto te zetten! Als ze net zo mooi stil kan staan als de merrie die je mee had voor Veendam ben ik helemaal blij!
Ejjjj je hebt het over 1 van mijn paarden he. Die staan allemaal als een huis![]()
![]()
(geintje) maar ja al mijn paarden staan en staan en staan. Hebben ze geleerd. Al vind deze het meestal snel boring. Maar goed dat geeft ook weer leuke plaatjes voor jullie. Ze gaat dan nl gekke bekken trekken.
Ik weet overigens niet of jullie ook losgooifoto's ed willen maken???? De mijne gaan niet los. Geen van allen. Risico is me veel te groot. En bij Clips kwa rijfoto's weet ik niet wat wel en niet gaat. Ik heb er sinds maart dit jaar niet meer opgezeten vanwege een operatie. Ze is rad op het moment, maar loopt imo nog wat stijf. Info voor de rest van de fotografen (Maaike weet het) ik rijd western. Clips en ik komen dus in westernuitvoering