Fotomeeting van onze familie (Limburg)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keeltje135

Fotomeeting van onze familie (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 21:25

Ik heb geen idee waar ik het neer moet zetten..

Mijn ouders zijn 3 oktober 16 jaar getrouwd geworden.
Ik heb laatst aan een fotomeeting deelgenomen, en mijn moeder vond de foto's heel leuk en zei dat ze dit ook graag van allemaal wou.
Graag zoek ik fotografen die het leuk vinden om te doen, of die dit misschien als een leerproces zien.
Thuis zijn we met 7 mensen (moeder, vader, broer(21), zus(20), ik (17), broertje(2) en nog een broertje (5 maanden).
Het is de bedoeling dat aanhang meegaat, maar niet op de familiefoto komen, dus dat van alle stelletjes ook foto's worden gemaakt.
Mijn zus heeft een vriend die dan zou meegaan, mijn broer ook (homo) en ik zou dan een vriendin meenemen (hoort zowat bij de familie) want mijn vriend kan op die dag niet mee. en natuurlijk papa en mama samen!

Ik zou dit graag willen doen op 19 oktober(over anderhalve week, het enige weekend dat mijn zus voorlopig vrij heeft),
In Asenray (ligt bij Roermond), het is op een breed mullezand pad, met erlangs bos, want denk ik beiden leuk is. Zodra er mensen zich aanmelden, laat ik de exacte locatie weten.

Het zou heel leuk zijn als de verassing gaat lukken :D

Groetjes Kayleigh

JonneN

Re: Fotomeeting van onze familie (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:37

Hmm had het wel willen doen, maar ik begrijp uit het verhaaltje dat je geen reiskosten e.d. wilt vergoeden? Dan is het voor mij te ver weg...

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:41

Had wel graag meegewild,
maar ik vind dit een beetje een idee van,
we willen gratis foto's :n

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:04

Mm kan helaas 19 okt niet wel 20.
Maar vraag 20 euro pp plus reiskosten

Gratis doe ik het niet

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 20:35

deviltjh schreef:
Had wel graag meegewild,
maar ik vind dit een beetje een idee van,
we willen gratis foto's :n

sorry als dat zo overkomt, dit is niet de bedoeling.
Overigens zouden wij het gewoon leuk vinden en we hebben allemaal al cadeaus gehaald, en word het eigenlijk anders te duur, daarbij zou het leuk zijn voor bijvoorbeeld de beginnende fotografen om foto's te maken om te leren, we zouden in totaal met 10 man zijn en dat is denk ik wel het gemiddelde met de fotomeeting normaal.
ik zie daar niet echt het probleem van, ik probeer gewoon iets te doen wat mijn mama graag zou willen als verrassing..tja

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 10:07

Als er gewoon reiskosten tegenover staan, is het een heel ander verhaal. Maar nu komt het inderdaad een beetje over om gewoon gratis foto's te laten maken, ookal leren de fotografen er misschien iets van, er gaan gewoon heel veel tijd inzitten ;)

ik weet voor nu ook niet of ik de 19de kan

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 10:32

Ik kan 19 oktober helaas niet.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 13:43

Ik ben laatst ook op een grote meet geweest, de eerste peuter/kindermeet op Bokt.
22 kinderen en 9 fotografen.

Daar komen ook een hoop 'gratis' plaatjes uit, maar dat zijn enkel die je op je scherm ziet.
Wil je de originele bestanden omdat je ze bij wil bestellen zul je daar ook voor moeten betalen.

Dus ik denk dat je er een beetje een verkeerd beeld bij hebt. Jonge fotografen willen graag oefenmateriaal, maar niet om uren mee bezig te zijn en dan alle originele bestanden ook nog eens gratis weg te geven.

Ik hoop voor je dat je iemand kan vinden, maar voor helemaal niets denk ik niet dat de zon op gaat.

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 18:59

nee zo bedoelde ik het niet, ik was bst bereid om voorrijkosten te betalen en bijvoorbeeld origenele foto's.
maar het kan al niet doorgaan, mijn zus zei me dat ze vandaag iets wou weten en anders boekten ze een weekend weg dat weekend, dus dan houdt het op.
toch bedankt

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:27

Dit topic past beter op de markt omdat hier in feite gevraagd wordt naar fotografen om foto's van een gezin te maken. Dit valt dus niet onder een fotomeeting. Daarom hier een slotje.